Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم امید قرار بود صبح امروز همراه با مسولان به ورزشگاه محل دیدار با عربستان بروند تا از نزدیک با جو این استادیوم آشنا شوند اما شرایط برای این بازدید مهیا نشد.

بر این اساس  ساعت ١٢ به وقت محلی جاکارتا، بازیکنان تیم فوتبال امید ایران نهار خوردند و خیلی سریع به اتا ق های شان بازگشتند تا آماده اولین دیدار خود در بازی های آسیایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین جلسه آنالیز و هماهنگی جهت اعلام ترکیب نهایی تیم امید برای رویارویی با عربستان راس ساعت ١٣ به وقت محلی در سالن جلسات هتل کلکشن آغاز می شود. بعد از جلسه و طبق برنامه ریزی انجام شده تیم فوتبال امید ایران ساعت ١٤ هتل را به مقصد استادیوم ترک خواهند کرد.

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران در حالی آماده دیدار با عربستان می شوند که پیام مربیان فوتبال ایران از جمله علی دایی، انگیزه مضاعفی به آنها داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان فوتبال بازی ایران فوتبال ایران ایران و عربستان علی دایی تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی پس از سال ها بالا بردن جام قهرمانی فوتسال آسیا این بار در قامت کاملا متفاوت توانست سیزدهمین جام قهرمانی فوتسال کشورمان را لمس کرده و به اهتزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار تک تک ارکان این مجموعه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این موفقیت با انتشار پیامی از تمام جمایت و دلگرمی های صورت گرفته در این مسیر تشکر کرد که متن تقدیر او را در پی می خوانید:

بسمه تعالی

خداوند یکتا را شاکرم که به من لیاقت داد بار دیگر سرباز وطن باشم و برای خوشحالی ملت ایران همراه با همکاران شریف و بازیکنان غیورو دست اندرکاران راسخ گام بردارم.

راهی که با کمک و حمایت های دلسوزانه مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال نظیر آقای مهدی تاج رخ نمی‌داد. حمایت های او همواره راهگشا بود تا در طی این مسیر دلگرم باشیم. از مجموعه هیات رییسه فدراسیون نیز سپاسگزارم. باید از آقای اصولی که سکاندار مدیریت فوتسال نیز بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام حمایت آمیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از برگزاری دیدار فینال جام ملت ها چنان مایه دلگرمی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال با پیام هایی که دادند، تقدیر داشته باشم. جای تشکر و تقدیر فراوان از تک تک آنها به همراه سایر پیشکسوتان فوتبال و فوتسال دارم.

باید از خانواده فوتسال و باشگاه های درگیر در این حوزه صمیمانه تقدیر کنم. آنها به عنوان بازوان فوتسال توانستند ما را چنان صمیمی نگه دارند که قطعا بدون حمایت هایشان هرگز این امر مهم میسر نمی شد.

این قهرمانی را ابتدا به ملت ایران و سپس باشگاه های فوتسال تقدیم می کنم.

از تک تک افرادی که کوچک ترین قدم برای بزرگترین هدف ما در آسیا کشیدند، سپاسگزارم.

کد خبر 6093157

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران