Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 رضا لایق درباره شرایط تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای سخت و تمرینات طاقت‌فرسا تمام کشتی‌گیران با انرژی مضاعف و روحیه خوبی این روزهای باقیمانده را پشت سر می‌گذارند.

وی درباره پیش‌بینی رسول خادم مبنی بر کسب ۴ مدال طلا در جاکارتا و اینکه آیا این پیش‌بینی حداقل شانس مدال‌های طلای ما در این مسابقات است یا نه، گفت: این رقابت‌ها از جایگاه و حساسیت ویژه‌ای برای تمام کشورها برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۲۷ عنوان‌دار جهان و المپیک در مسابقات حضور دارند و کشتی‌گیران گرجستانی و روسی‌الاصل در قالب تیم‌های آسیایی به میدان می‌روند.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: از طرفی 2 وزن نسبت به دوره گذشته کمتر شده است، اما تلاش و هدف ما کسب بهترین نتایج و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها است. امیدواریم به ۴ مدال طلا برسیم و در صورت خوش‌شانسی بتوانیم مدال‌های بهتر و بیشتری هم بگیریم، اما پیش‌بینی ما کسب ۴ مدال طلا است که به نظر منطقی و مناسب می‌رسد. 

رضا لایق خاطرنشان کرد: کشتی همواره دل مردم را در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی شاد کرده است که امیدواریم در این دوره نیز در کنار سایر رشته‌های ورزشی افتخارآفرین باشیم. 

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پیش بینی رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استقابل ویژه مردم
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال