Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@19:13:05 GMT

توسعه بیمارستان نرگس شهرستان دورود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۸۵۴

توسعه بیمارستان نرگس شهرستان دورود

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان، تقویت خدمت به مردم را مهم ترین هدف توسعه خدمات درمانی دانست و از ارتقای بیمارستان نرگس شهرستان دورود خبرداد.

امین بهاروند، مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: توسعه خدمات درمانی با هدف تقویت خدمت رسانی به مردم اجرایی می شود.

 

وی از تقویت خدمات درمانی در شهرستان دورود طی سال جاری خبرداد و افزود: کلنگ راه اندازی و توسعه بیمارستان نرگس شهرستان دورود به زمین زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهاروند، اظهار داشت:  در این طرح بیمارستان 32 تخت خوابی نرگس شهرستان دورود به 64 تخت خواب توسعه می یابد.

 

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان، با اشاره به شروع کار طراحی و نقشه برای توسعه بیمارستان نرگس شهرستان دورود، ادامه داد: عملیات ساختمانی این طرح تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توسعه بیمارستان نرگس، اقدام خوبی در حوزه درمان شهرستان دورود رخ خواهد داد و بستر خدمت به مردم این شهرستان تقویت می شود.

 

بهاروند، با اشاره به اجرای طرح هتلینگ بیمارستان نرگس شهرستان دورود در سال جاری، افزود: در قالب این طرح که طی هفته های اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است، فضای داخلی بیمارستان نوسازی شد.

 

مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان، بهره برداری دو دستگاه رادیولوژی دیگر طرح های در دست اقدام مدیریت درمان تامین اجتماعی بود، که در روزهای اخیر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

 

وی افزود: در قالب اجرای این تعداد طرح سیستم عکس، سیستم رادیو لوژی بیمارستان نرگس شهرستان دورود نوسازی شده اند.

 

بهاروند، در ادامه اظهار کرد: بهره برداری از اورژانس مرکز تامین اجتماعی شهرستان دورود از دیگر طرح هایی مدیریت درمان بود که طی هفته های اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان، افزود: اورژانس در زمینی به بزرگی750 متر و در فضایی مناسب همراه با تجهیز به وسایل جدید و به روز احداث شده است .

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خشکسالی مجلس روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران خبرگزاری شبستان عربستان دولت شیراز دریای خزر تقویت خدمات خدمت به مردم تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس