Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد - ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري گفت : مانع تراشي ، ايجاد مشکل در امر توليد و اشتغال در اين برهه زماني خيانت است و دولت با جديت رفع موانع توليد داخلي را در دستور کار دارد.

به گزارش ايرنا، اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دغدغه اصلي دولت دوازدهم فراهم کردن زمينه سرمايه گذاري در امر توليد داخلي و ايجاد اشتغال است و در اين زمينه قصور و تعلل از سوي هيچ دستگاه هاي اجرايي و بانک هاي عامل در تامين به موقع منابع مالي و خدمات رساني قابل پذيرش نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مصوبات کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد به صورت کارشناسي شده در کارگروه تخصصي تصويب مي شود و بانک‌ها عامل و دستگاه هاي خدمات رسان موظفند مصوبات و تعهدات اين کارگروه را عملياتي و به سرانجام برسانند.
عباسي، تعداد مصوبات امسال ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان را 83 مصوبه ذکر کرد و گفت: تاکنون 53 مصوبه اجرايي شده است و 30 مصوبه مابقي نيز با جديت در حال پيگيري است.
به گزارش ايرنا، در جلسه امروز ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري ، مشکلات وثيقه بانکي، تقسيط بدهي، تامين سوخت و زيرساخت از سوي شرکت شهرک هاي صنعتي براي 7 طرح توليدي و صنعتي چهارمحال و بختياري بررسي شد.
6199/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»