Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب به تجربه رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه موسسه کنکور اشاره شده است. آفتاب‌‌نیوز : همانگونه که در کلیپ تبلیغاتی زیر مشاهده می کنید، لرزش شدید صدای رتبه نخست رشته تجربی در کنکور سراسری 97 هنگام تبلیغ برای یک گروه زیست شناسی که تست های غلط آزمون هایش مشکلات زیادی را برای دانش آموزان این مؤسسه در آزمون سراسری امسال ایجاد کرده بود، به روشنی از بازار بی هرج و مرج کنکور سخن می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازاری که هیچ نظارتی بر روی آن نیست.
به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری برنا؛ اما ماجرای امیررضا براتی رتبه نخست تجربی در آزمون سراسری 97 فقط به تبلیغ این گروه زیست شناسی ختم نمی شود. او اینروزها در تبلیغات دو ناشر کتابهای کنکورکه برگزار کنندگان آزمون های آزمایشی نیز هستند حضوری پررنگ دارد و در هر دو تبلیغ نیز اظهار می دارد که کتابهای کنکور این دو ناشر را مطالعه کرده و در آزمون های هردوی آنها شرکت کرده است.نکته قابل تأملی که کارشناسان آموزشی و رتبه های برتر کنکور سالهای گذشته آنرا نمی پذیرند.
در زیر تصویر براتی را در جشن تجلیل از رتبه های زیر 10 کنکور سراسری قلم چی می بینید.این همان رتبه برتری است که اینروزها در تبلیغات تلویزیونی گاج نیز حضوری پررنگ دارد.

به راستی آیا قرار است، دانش آموزان کنکوری با طناب کسانی به داخل چاه بیفتند که وجدان هایشان را به حراج گذاشته اند.
احمدیان از فعالان عرصه آموزش در این باره گفت: سالهاست که گمراه کردن دانش آموزان آنهم با اجرای چنین شوهای تبلیغاتی مضحکی منسوخ شده است.
امروزه دانش آموزان کنکوری و خانواده هایشان بخوبی می دانند که استفاده ابزاری از رتبه های برتر کنکور صرفا جنبه تبلیغاتی دارد وگرنه مگر می شود کسی با شرکت در آزمون آزمایشی و یا مطالعه چند کتاب کنکور رتبه تک رقمی یا دو رقمی آزمون سراسری شود. اکنون وقت آن رسیده است که دستگاههای نظارتی بطور جدی وارد عمل شده و با این روشهای تبلیغاتی فریبنده برخورد کنند.
رتبه نخست رشته تجربی در سالهای اخیر نیز گفت: رقابت در رشته تجربی بسیار سخت است و امکان ندارد کسی صرفا با شرکت در آزمون های آزمایشی و بدون داشتن یک مشاور تحصیلی حرفه ای و مجموعه ای از بهترین دبیران کنکور موفق به کسب چنین رتبه هایی بشود. ضمن اینکه اساسا رتبه های برتر کنکور هیچگاه از علل اصلی موفقیت های خود سخن نمی گویند. من هم از سال دوم دبیرستان هم مشاور تحصیلی داشتم و هم چند دبیر خصوصی اما بجز خانواده ام کسی از این ماجرا مطلع نبود.
این رتبه برتر در انتها گفت: من نیز در اثر بی تجربگی و غرور جوانی در برنامه های تبلیغاتی چند مؤسسه کنکور و از جمله همین گروه زیست شناسی شرکت کرده بودم که بعدها دوستانم گفتند تو باعث شدی تا ما با انتخاب این مؤسسه بیش از 15 تست زیست شناسی کنکور سراسری را در اثر اشتباهات علمی این سایت به غلط پاسخ دهیم.
باید اعتراف کنم که حضور من در برنامه های تبلیغاتی چنین مؤسساتی که واقعا هیچ نقشی در کسب رتبه اولی من نداشتند باعث گمراه شدن بچه های زیادی شد. بچه هایی که مرا الگوی موفقیت خود قرار داده بودند اما من از اعتماد آنها سوء استفاده کرده و ناخواسته گمراهشان کردم. امیدوارم آنها مرا بخشیده باشند چون تاوان اشتباهاتم را به بدترین شکل ممکن داده ام.
کد خبر: ۵۳۶۰۷۶ تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنکور رتبه های برتر کنکور سال 97 دانشگاه دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت : اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرائم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن مفید امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تبلیغات چهار کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از ساعت صفر امروز (۱۳ اردیبهشت) گفت: مدت تبلیغات یک هفته بوده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) ادامه دارد.

وی با اشاره به رصد دقیق تبلیغات کاندیداها، گفت: انتظار ما این است کاندیداهایی که برای ورود به یک نهاد قانونگذار با یکدیگر رقابت می‌کنند، خودشان بیش از همه به قانون احترام گذشته و در رعایت قانون از یکدیگر پیشی بگیرند.

ز افزود: بر اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرایم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

وی در خصوص باید و نبایدهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: راه اندازی هرگونه کاروان تبلیغاتی، ایجاد مزاحمت ترافیکی با برپایی تجمعات و تخریب سایر کاندیداها در سخنرانی‌ها تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

مفید افزود: همچنین شعارنویسی بر روی در و دیوار مراکز عمومی و خصوصی و نصب و الصاق محتوای تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و نیز مکان‌های خصوصی که رضایت نداشته باشند هم جرم بوده و با آن برخورد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی برای مرحله دوم انتخابات گفت: در یکی از جلسات کاندیدها یا نمایندگان آنها حضور داشته و تذکرات لازم در خصوص تبلیغات به آنها داده شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات، شورای نگهبان در صورت مشاهده هرگونه جرم که ناقض صلاحیت کاندیدا باشد، می‌تواند تا قبل از صدور اعتبارنامه صلاحیت فرد را رصد کند.

کد خبر 750097

دیگر خبرها

  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org