Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم فوتبال سپیدرود رشت این بار در یک سمت جدید به فوتبال ایران برگشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، خداداد عزیزی که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر هدایت تیم سپیدرود را برعهده داشت و در نهایت از سمت خود برکنار شد، در حال حاضر به تمرینات تیم دسته اولی مشکی‌پوشان برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد پیش از این به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان مشهد فعالیت می‎کرد. به نظر می‌رسد بعد از رفتن او به سپیدرود، مسئولان باشگاه مشهدی پست وی را خالی گذاشته‌اند و عزیزی حالا به تمرینات این تیم ملحق شده است.

قرار است خداداد عزیزی همچنان به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان به فعالیت خود ادامه بدهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپیدرود مشکی پوشان سپیدرود رشت خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟

خوزه مورینیو پس از اخراج از آ. اس رم در دی‌ماه سال گذشته، همچنان بدون تیم است و گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده او ادامه دارد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،گفته می‌شود که مورینیو مشتاق به بازگشت به منچستریونایتد برای جانشینی اریک تنهاخ است. با این حال، بعید است که مدیران یونایتد از بازگشت او به اولدترافورد استقبال کنند و همچنین گفته می‌شود منچستر به دنبال توماس توخل است.

البته شایعه حضور مورینیو در تیم‌های عربستانی هم به گوش می‌رسد و رسانه‌های سعودی خبر داده‌اند که باشگاه دسته دومی القادسیه به مورینیو پیشنهاد داده است.

القادسیه در آستانه صعود به لیگ برتر است و آنها مایلند که این سرمربی مشهور پرتغالی، پروژه بلندپروازانه آنها را رهبری کند. پیش از این صحبت از حضور مورینیو در الشباب عربستان بود.

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت