Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@20:48:47 GMT

افشاگری بزرگ علیه دو نام بزرگ فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۹۸۹

افشاگری بزرگ علیه دو نام بزرگ فوتبال ایران!

«خداداد عزیزی پس از رفتن از باشگاه سپیدرود، حسابی از بعضی اتفاقات شاکی است. او در گفت‌وگوی جدیدش با خبرورزشی درباره دو دوره تاریخی فوتبال ایران دو خاطره جنجالی گفته است.»

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، «افشین قطبی روزی که از ایران رفت، از دو ملی‌پوش خیلی شاکی بود. این قدر شاکی که اعتقاد داشت اصلا اشتباه کرده است آنها را با خود به قطر برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا از همان بازی‌ها بود که تیم ملی یک سری تغییر بزرگ را تجربه کرد. علی کریمی در اردوی اتریش قبل از مسابقات از تیم ملی به دلیل دعوا با قطبی کنار کشید و جنگ قدرت در تیم عوض شد. حالا خداداد از این گفته که دو بازیکن در تیم ملی علیه قطبی کودتا کرده بودند و می‌خواستند زیرآبش را بزنند.

او به خبرورزشی گفت: «من در سال ۱۳۸۹ که در تیم ملی نبودم هم خاطره از تیم ملی دارم. یکی از بازیکنانی که هنوز بازی می‌کند و یکی از بازیکنان سابق که الان مربی شده است، می‌خواستند قطبی را بردارند. آنها به رحمتی، سیدجلال و چند نفر دیگر هم گفته بودند که بروند پیش سعیدلو و کار مربی را تمام کنند ولی بقیه این ماجرا را قبول نکردند.»

البته تیم ملی ایران با قطبی در مسابقات ۲۰۱۱ برابر کره و در دقایق اضافه گل خورد و از مسابقات کنار رفت. شوت راه دور پشت هجده که یک هافبک دفاعی، یک دفاع و گلر تیم ملی در گل شدنش نقش داشتند اما این بخشی از فوتبال بود.

آن چه اما درباره این تیم رخ داده بود، اختلاف بین قطبی و دو - سه بازیکن تیم بود. او آن زمان گفته بود کاش از قاسم حدادی‌فر استفاده می‌کرد و کاش دو - سه بازیکن داشت که جای گروهی از اسمی‌ها با خود به جام ملت‌های آسیا می‌برد.

البته بعد از آن مسابقات یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تیم ملی که لژیونر هم بود در دو مصاحبه معروف با برنامه نود و یک روزنامه ورزشی به شدت از افشین قطبی انتقاد کرد و این اصلا چیز عجیبی نیست و با یک سرچ ساده می‌توان دریافت روی صحبت خداداد با کدام بازیکن است!

این اما تنها موردی نبوده که خداداد از آن پرده برداشته. او در این مصاحبه تند از اردوی هنگ‌کنگ سخن گفته است؛ این که یکی، دو بازیکن جوان وقت تیم ملی از فروشگاهی سرقت کرده بودند و اتوبوس تیم ملی را برای این سرقت، دو ساعت نگه داشته بودند!

فقط نگاهی به دلایل این مصاحبه و دعواهای اخیر خداداد اگر داشته باشید، احتمالا می‌توان پیش بینی کرد مخاطب این ادعاهای تند چه کسانی بوده‌اند!»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خداداد عزیزی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی