Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

افشین قطبی روزی که از ایران رفت، درباره دو ملی پوش خیلی شاکی بود. این قدر شاکی که اعتقاد داشت اصلا اشتباه کرده است آنها را با خود به قطر برده است. اصلا از همان بازی ها بود که تیم ملی یک سری تغییر بزرگ را تجربه کرد. علی کریمی در اردوی اتریش قبل از مسابقات از تیم ملی به دلیل دعوا با قطبی، کنار کشید و جنگ قدرت در تیم عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خداداد از این گفته که دو بازیکن در تیم ملی علیه قطبی کودتا کرده بودند و می خواستند زیرآبش را بزنند.

او گفته است: «من در سال 1389 که در تیم ملی نبودم هم خاطره از تیم ملی دارم. یکی از بازیکنانی که هنوز بازی می کند و یکی از بازیکنان سابق که الان مربی شده است، می خواستند قطبی را بردارند. آنها به رحمتی، سیدجلال و چند نفر دیگر هم گفته بودند که بروند پیش سعیدلو و کار مربی را تمام کنند ولی بقیه این ماجرا را قبول نکردند.»

البته تیم ملی ایران با قطبی در مسابقات 2011 برابر کره و در دقایق اضافه گل خورد و از مسابقات کنار رفت. شوت راه دور پشت هجده که یک هافبک دفاعی، یک دفاع و گلر تیم ملی در گل شدنش نقش داشتند اما این بخشی از فوتبال بود. 

آنچه اما درباره این تیم رخ داده بود، اختلاف بین قطبی و دو سه بازیکن تیم بود. او آن زمان گفته بود کاش از قاسم حدادی فر استفاده می کرد و کاش دو سه بازیکن داشت که جای گروهی از اسمی ها با خود به جام ملتهای آسیا می برد.

البته بعد از آن مسابقات یکی از سرشناس ترین بازیکنان تیم ملی که لژیونر هم بود در دو مصاحبه معروف با برنامه نود و یک روزنامه ورزشی به شدت از افشین قطبی انتقاد کرد و این اصلا چیز عجیبی نیست و با یک سرچ ساده می توان دریافت روی صحبت خداداد با کدام بازیکن است!

این اما تنها موردی نبوده که خداداد از آن پرده برداشته. او در این مصاحبه تند از اردوی هنگ کنگ سخن گفته است . اینکه یکی دو بازیکن جوان وقت تیم ملی از فروشگاهی سرقت کرده بودند و اتوبوس تیم ملی را برای این سرقت، دو ساعت نگه داشته بودند!

فقط نگاهی به دلایل این مصاحبه و دعواهای اخیر خداداد اگر داشته باشید، احتمالا می توان پیش بینی کرد مخاطب این ادعاهای تند چه کسانی بوده اند!


منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خداداد عزیزی افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری

آفتاب‌‌نیوز :

خبرآنلاین نوشت: عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، خاطراتی از روز‌های حضور مهدی نصیری در این روزنامه را روایت کرده است.

او می‌گوید: «به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید، اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که راه برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر.»

به نصیری گفتم حرف‌های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین گفت: «در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کار‌های هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

دیگر خبرها

  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری