Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و امکانات دو طرف در سه ماده و ۱۰ بند به امضا رسیده است.

برگزاری مشترک برنامه‌های فرهنگی ـ اجتماعی، مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان در طرح‌های مطالعاتی شهرداری، ارتباط مستمر خوابگاه‌های دانشجویان و رابطان فرهنگی خوابگاه‌ها با سرای محلات و پاتوق‌های فرهنگی زیر نظر شهرداری، مشارکت در برگزاری اردوهای جهادی مناطق محروم و کم برخوردار تهران، تاسیس و حمایت از کانون‌های فرهنگی - اجتماعی در دانشگاه با موضوعات مرتبط با کلان‌شهر تهران از جمله موارد این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت این تفاهم‌نامه پنج سال است و در صورت توافق دو طرف تمدید خواهد شد.

کد خبر 4375569 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه دانشگاه تربیت مدرس شهرداری تهران مردم علیه احتکار وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 97 سازمان سنجش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان حسین توکلی دانشگاه های ایران منصور غلامی دانشگاه تهران آموزش پزشکی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در دیدار با وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در حاشیه مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با تاکید بر از سرگیری تبادلات فرهنگی بین دو کشور اظهار داشت: ما تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود؛ کشور ایران مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با جمهوری آذربایجان دارد و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با اشاره به ضرورت برگزاری نشست مشترک سینماگران ایرانی و آذربایجانی ادامه داد: آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک برگزار کنیم.

اسماعیلی در این دیدار با تاکید بر بازطراحی رابطه فرهنگی با همسایگان در دوره دولت سیزدهم گفت: دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با یکدیگر دارند و به همین خاطر یک ایرانی در جمهوری آذربایجان و یک فرد ار کشور شما در ایران احساس غربت نمی‌کند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه ١٢ اردیبهشت  برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزیران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر