Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه " تهران ۲۰" چهارشنبه بیست و چهارم مردادماه میزبان رئیس اتحادیه املاک تهران خواهد بود ودر  مستند " محیا" هم شبکه پنج سیما به معرفی مهدی طحانیان آزاده معروف دفاع مقدس می‌پردازد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، رئیس اتحادیه املاک تهران با حضور در استودیوی برنامه " تهران 20" پیرامون نوسانات بازارمسکن و قانون پیش فروش آپارتمان به بررسی و گفتگو می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر عباس پوریانی رئیس محاکم انقلاب و عمومی استان تهران نیز به عنوان میهمان تلفنی برنامه درباره تبیین راهکارهای قانونی پیش فروش و هشداربه کلاهبرداران مسکن صحبت خواهد کرد.

گفتنی است، برنامه اجتماعی «تهران 20» شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شب‌های هر هفته با اجرای محمد دلاوری  و تهیه‌کنندگی مصطفی پورحامدی روی آنتن می‌رود.

مهدی طحانیان" در مستند محیا

مستند " محیا" به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روز پنج شنبه بیست و پنجم مردادماه ساعت 22:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این مستند به تهیه کنندگی گروه تلویزیونی شاهد و به کارگردانی سیداحمد معصومی نژاد تهیه و تولید شده است.

مستند "محیا" به معرفی آزاده و جانباز مهدی طحانیان می‌پردازد. طحانیان همان رزمنده‌ای است که در سن سیزده‌سالگی و در جریان عملیات بیت‌المقدس- اردیبهشت 1361 به اسارت دشمن بعثی درآمد. او یک سال پس از اسارت، در برابر خواست خانم خبرنگاری هندی برای مصاحبه، شرط مصاحبه را رعایت حجاب آن خبرنگار قرار داد. سرانجام این خبرنگار تسلیم درخواست مهدی سیزده ساله قرار گرفت و حجاب خود را رعایت کرد.

بخشی از مستند به گفتگوی او با مردم در خصوص "مهدی طحانیان" اختصاص دارد. در این مستند از تصاویر آرشیوی، مصاحبه با مهدی طحانیان و نویسنده کتاب ایشان، گزارش مردمی و... استفاده شده است.

گفتنی است، مستند" محیا " کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که روز پنج شنبه بیست و پنجم مردادماه ساعت 22:30 بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

R1515/P1010114/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در خردادماه سال جاری در نخستین چالش بزرگ خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور پیدا خواهد کرد. این مسابقات به عنوان آخرین آوردگاه برای صعود به المپیک پاریس محسوب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. اردوی تیم ملی والیبال ایران هم از ۱۸ فروردین ماه جهت آمادگی در این مسابقات زیر نظر پیمان اکبری آغاز شده است.

«موریس موتا پائز» سرمربی برزیلی- فرانسوی ایران بامداد روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا رسماً کار خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها با تیم ملی والیبال ایران آغاز کند. سرمربی تیم ملی والیبال پیش از حضور در ایران ۳۹ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود که نام امیر غفور و سید محمد موسوی هم در بین نفرات بود. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر حضور این دو بازیکن هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این دو بازیکن در لیگ ملت‌ها برای تیم ملی بازی می‌کنند یا خیر.

به گفته مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال هر دو این بازیکنان نقطه نظراتی مطرح کردند که هنوز حضورشان در اردوی تیم ملی مشخص نیست، نایب رئیس فدراسیون والیبال به این موضوع تأکید کرده تا زمانی که پائز به ایران نیاید چیزی هنوز مشخص نیست.

امیر غفور در فصل گذشته در لیگ رومانی بازی کرد و عملکرد درخشانی هم داشت، او به دلیل موضوعات شخصی قصد حضور در تیم ملی را ندارد. محمد موسوی هم امسال با تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال رسید و نقطه نظراتی را برای حضور در تیم ملی با مسئولان فدراسیون مطرح کرده و به همین خاطر هنوز حضورش در تیم ملی مشخص نیست. البته این موضوع به صورت رسمی هنوز اعلام نشده است.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، لژیونرها تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و آخرین گروه از بازیکنان لژیونر در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه به تیم ملی اضافه خواهند شد.

کد خبر 6086042 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است