Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:59:02 GMT

امینی: امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۴۶۹

امینی: امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستیم

دروازه‌بان تیم ملی امید ایران معتقد است اگر نمایش بازی با عربستان را مقابل کره شمالی و میانمار هم داشته باشند، از مرحله گروهی صعود می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امینی بعد از تساوی امیدهای ایران و عربستان گفت: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم؛ به نظرم نتیجه صفر- صفر خوب و برابر بود؛ موقعیت‌های بیشتری از تیم عربستان داشتیم و اگر می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم، برنده از زمین خارج می‌شدیم ولی خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم و ان‌شاالله در مسابقات آینده مقابل میانمار و کره شمالی نمایش خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: مطمئن باشید اگر مثل بازی امروز برابر عربستان در دیدار با کره شمالی و میانمار کار کنیم، برنده خواهیم شد و ان‌شاالله با نتیجه خیلی خوب از مرحله گروهی صعود کنیم و به دور حذفی برسیم.

 

دروازه‌بان تیم ملی امید ایران راجع به آسیب دیدگی لحظات پایانی خود گفت: مصدومیتم نگران کننده نیست، خدا را شکر شرایط خوبی دارم و ان‌شاالله در بازی‌های آینده حضور خواهم داشت.

تیم امید ایران مهدی امینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران مهدی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند

با درخشش اسطوره پرتغالی، النصر به فینال جام پادشاهی عربستان راه یافت

طرفداری | النصر با غلبه بر الخلیج به فینال کینگز کاپ عربستان صعود کرد.

دیدار تیم‌های النصر و الخلیج در مرحله نیمه‌نهایی جام پادشاهی عربستان (کینگز کاپ) با پیروزی 3-1 زردپوشان ریاض به پایان رسید. کریستیانو رونالدو با ثبت دو گل، نقش اول صعود النصر به فینال این تورنمنت بود و دیگر گل تیم لوییس کاسترو نیز توسط سادیو مانه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. رونالدو با بریس مقابل الخلیج، به آمار فوق‌العاده 887 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد و تنها به 13 گل دیگر برای ثبت رکورد تاریخی 900 گل نیاز دارد.

النصر در فینال کینگز کاپ به مصاف الهلال می‌رود. الهلال شب گذشته 2-1 الاتحاد را از پیش رو برداشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید