Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، شیوع یک مخدر خطرناک در انگلیس که مصرف کنندگان آن را به اقدامات عجیب، از جمله پرش از بالای ساختمان وا می دارد، سبب نگرانی مقامات این کشور شده است.

طبق گزارش بی بی سی، پلیس انگلیس گفته است مصرف این نوع مواد مخدر که «monkey dust» (غبار میمون) نام دارد سبب می شود افراد  دیگران را گاز بگیرند، به داخل خانه‌های مردم بدوند و خود را از بالای ساختمان به پایین پرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبیت این مخدر صنعتی به خصوص در میدلندز غربی در حال افزایش است.

یک دختر 19 ساله در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: «هنگام شب به دلیل آنکه برخی افرادی که این نوع ماده مخدر را مصرف کرده اند، می خواهند بیرون بیایند، من قادر به بیرون رفتن نیستم. در شب میبینید برخی افرادی که این نوع ماده مخدر را مصرف کرده اند، دست های خود را می چرخانند و داد و فریاد می زنند که این مسأله سبب وحشت من از مرگ می شود».

طبق گفته بی بی سی، «مانکی داست» یک ماده مخدر از نوع B بوده که برای سالها رواج داشت. اما حالا مقامات شهر «استوک آن ترنت» نگران هستند این مسأله به یک اپیدمی تبدیل شود.

طبق گزارش بی بی سی، این ماده مخدر می تواند سبب شود مصرف کنندگان آن احساس درد نکنند و توهماتی را تجربه کنند که آنها را غیر قابل پیش بینی می کند.

در یک مورد، پلیس شهر استوک، جلوی یک جوانی را گرفت که تلاش داشت خود را از بالای یک خانه به پایین پرت کند. او خود را «غول سبز» شخصیت فیلم « Incredible Hulk» می نامید و مدعی بود پرش وی مشکلی برای زندگی اش پیش نخواهد آورد.

روزنامه سان انگلیس گفته است مقامات این کشور همچنان به دنبال پخش کنندگان این ماده مخدر هستند. طبق گفته یکی از مصرف کنندگان، این ماده دو پوند استرلینگ به فروش می رسد که قیمت بسیار ناچیزی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان