Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد احمدزاده در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:بعد از وقفه‌ای که اوکتاویو سرمربی تیم ملی به دلیل مشکلات خانوادگی ایران را ترک کردند و ما نتوانستیم اردویی داشته باشیم. چند ماه است که وی به ایران  بازگشته و در کنار تیم ملی حضور دارد. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و در حال حاضر تیم ملی در آرامش کاملی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، هفته‌ای سه روز تیم ملی تمرین دارد و با توجه به تداخلی که تمرینات با بازیهای لیگ دارد. کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته که تمرینات این تیم در دو گروه ((الف و ب)) برگزار شود به این علت این تصمیم گرفته شده که شرایط برگزاری لیگ به گونه‌ای است که نمی توان مشخص کرد که بازیکنان تیم ملی چه روزی  می‌توانند در اردو حضور داشته باشند.البته هر دو گروه ((الف و ب)) تیم اصلی فوتبال ساحلی ایران را تشکیل می‌دهند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: طبق هماهنگی‌هایی  کادر فنی با فدراسیون فوتبال  داشته قرار است تیم ملی دو اردوی خارجی به کشورهای پرتغال و برزیل داشته باشد. ۲۸ مهرماه به کشور پرتغال می‌رویم و با تیم ملی این کشور دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و بعد از این  اردو قرار است در کشور برزیل اردویی داشته باشیم. در این اردو قراره علاوه بازی با تیم ملی برزیل با چند تیم لیگ این کشور هم بازی داشته باشیم. البته تاریخ دقیق این اردو هنوز مشخص نشده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزشی کشور به خصوص سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند. موضوع کمک به فوتبال ساحلی تنها از عهده فدراسیون فوتبال برنمی‌آید، همه مسئولان ورزش باید دست به دست هم دهند تا این رشته پرافتخار همچنان بتواند افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا

تین نیوز

 اقتصاد دریایی در کشور هند نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی دارد. هند با دارا بودن سواحل طولانی و منابع غنی دریایی، از ظرفیت بالقوه ای برای توسعه اقتصاد دریایی برخوردار است. بنابراین، حوزه هایی مانند حمل ونقل دریایی، صنایع مرتبط با دریا، پرورش ماهی و توریسم ساحلی از جمله زمینه هایی هستند که می توانند به توسعه اقتصاد دریایی کشور هند کمک کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال تلگرامی اندیشکده پیشرفت دریایی، با توجه به اهمیت رو به افزایش اقتصاد دریایی در کشور هند، دولت این کشور برنامه ها و استراتژی هایی را برای توسعه این حوزه به کار گرفته است. ایجاد بنادر و انجمن های تجاری دریایی، تشویق به سرمایه گذاری در صنایع مرتبط با دریا، توسعه فناوری های دریایی و ایجاد شرایط ملایم برای تجارت بین المللی از جمله اقداماتی هستند که دولت هند در راستای توسعه اقتصاد دریایی انجام داده است. این تدابیر منجر به ایجاد فرصت های شغلی، افزایش تولید، و ارتقاء رفاه اجتماعی در نواحی ساحلی و دریایی کشور هند خواهد شد.

 در این راستا، برنامه ساگارمالا یک برنامه توسعه بندری است که توسط دولت هند در سال ۲۰۱۵ با هدف تسریع رشد و توسعه اقتصادی با استفاده از پتانسیل ساحل های گسترده و آبراه های هند راه اندازی شد. این برنامه بر توسعه بنادر، تقویت اتصال بنادربه یکدیگر، بهبود زیرساخت های بندر و صنعتی سازی بندری تمرکز دارد. هدف این برنامه توسعه بخش دریایی کشور با استفاده از خط ساحلی هند به طول بیش از ۷۵۰۰ کیلومتر و شبکه گسترده بنادر و آبراه های داخلی است. این برنامه همچنین ترویج کشتیرانی به عنوان روش جایگزین حمل و نقل جاده ای، کاهش هزینه های لجستیک و افزایش رقابت پذیری بخش تولید کشور را در دستور کار خود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم