Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:13:02 GMT

ثبت نام ۵۳۸هزار راننده در طرح بیمه تکمیلی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۴۷۱۲

ثبت نام ۵۳۸هزار راننده در طرح بیمه تکمیلی

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای: بیش از ۵۳۸ هزار راننده و همسرانشان از زمان اعلام طرح بیمه تکمیلی برای استفاده از آن ثبت نام کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، معاون وزیر راه وشهرسازی در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از پایانه بار شهرستان مبارکه، با رانندگان تلاشگر و سختکوش شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا که در این پایانه حضور داشتند، از نزدیک در جریان نقطه نظرات، مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهاشم حسن‌نیا افزود: 90 درصد حمل‌ونقل کالا و مسافر در کشور ما از طریق جاده انجام می‌شود که این امر همواره مسئولیت سنگینی را برعهده وزارت راه‌ و‌ شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای قرار داده است.

‌رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای به نقش تنظیم‌ گری سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت ویژه اقتصادی کنونی کشور از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان‌ بر کرده است اما همچنان رفع مشکلات رانندگان و توجه به بهبود شرایط معیشتی این قشر از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است و مورد پیگیری قرار دارد.

حسن‌نیا افزود: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض‌الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم و با تکیه بر اسناد بالا دستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.

وی در رابطه با مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات ناوگان خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاون وزیر استان اصفهان بخش حمل و نقل مشکلات جاده ارز بیمه تکمیلی بیمه رانندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان