Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@23:05:47 GMT

فروریختن پل آزادراه «ده‌ها» کشته برجا گذاشت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۵۰۹

فروریختن پل آزادراه «ده‌ها» کشته برجا گذاشت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، ماتئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا ساعاتی پس از بروز این حادثه اعلام کرد دست‌کم ۳۰ نفر بر اثر ریزش این پل جان خود را از دست داده اند. پیشتر وزارت حمل و نقل ایتالیا، با تائید خبر کشته شدن ۲۲ نفر گفته بود «آمار قربانیان به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.»

 

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این واقعه در ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به وقت محلی و همزمان با بارش شدید باران رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطابق اظهارات شاهدان عینی و تصاویر منتشره، زمانی که خودروها روی پل در حال حرکت بوده‌اند بخشی از پل حدود ۲۰۰ متر فرو ریخته است و ده‌ها خودرو بر روی خطوط راه‌آهن پایین دست سقوط کرده‌اند.
بخشی شامل حدود ۲۰۰ متر از پل طی حادثه فروریخته است

 

یک شاهد عینی به تلویزیون اسکای ایتالیا گفته است ۸ یا ۹ ماشین را دیده است که به پایین سقوط کرده‌اند. ویدئوها آوارهای ریخته شده و خودروهای متلاشی را روی زمین نشان می‌دهند.

 

پل بزرگ «موراندی» که بیش از یک کیلومتر طول و ۹۰ متر ارتفاع دارد روی آزادراه A10 بسته شده است. این پل در دهه شصت میلادی ساخته شد و در سال ۲۰۱۶ نیز تعمیراتی روی آن انجام گرفت.

 

دانیلو تونینلی، وزیر حمل و نقل ایتالیا، گفته است به نظر می‌رسد این حادثه یک «تراژدی عظیم» باشد. یک اتاق بحران در ایتالیا برای پیگری حادثه مستقر شده و پلیس‌ و امدادرسانان در محل حضور یافته‌اند.

 

 

لینک دانلود

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: یورونیوز فیلم ایتالیا یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کشته در تصادف پژو - کامیون

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

محور ارتباطی شهرستان رستم فارس به یاسوج در منطقه بابا میدان از نقاط حادثه خیز است که به قربانگاه مسافران و خودرو‌هایی که در این مسیر کم عرض و پرپیچ و خم در حرکت هستند تبدیل شده است طوری که چند روز گذشته هم شاهد واژگونی خودوری یک خانواده بودیم که چهار نفر از اعضای این خانواده در این حادثه جان باختند.

دیگر خبرها

  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی