Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:47:19 GMT

آماده اجرای انبار آذوقه جزیره خارگ هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۶۱۳

آماده اجرای انبار آذوقه جزیره خارگ هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید صفایی عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران ارشد استان و نماینده مردم شریف استان بوشهر اظهار کرد: توسعه عمران شهری در خارگ را به صورت ویژه در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در این راستا اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری جزیزه خارگ آمادگی کاملی برای اجرای انبار اذوقه جزیره خارگ دارد و امیدواریم که زمین هر چه سریعتر تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار جزیره خارگ خاطرنشان کرد: طبق صورت جلسات و توافقتامه‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های اجرایی بخش ویژه خارگ، به محض تخصیص زمین عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: نیازهای اهالی شریف جزیره خارگ کاملا شناسایی شده است و در حوزه‌های مختلف در حال تعریف یا اجرای پروژه هستیم، صرفه جویی بالایی در اجرای پروژه عمرانی در شهر خارگ خواست ما بوده و این موضوع بصورت مستمر در حال رصد است.

صفایی تصریح کرد: بهسازی و نوسازی معابری عمومی با تعریف پروژه‌های مختلف با رعایت اصول صرفه جویی در حوزه شهری جزیره خارگ در حال انجام است.

کد خبر 4375989

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان