Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:49:10 GMT

کمیته تخصصی ازدواج آسان کوهبنان تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۷۰۱۵

کمیته تخصصی ازدواج آسان کوهبنان تشکیل شود

به گزارش ایرنا ، ذبیح الله شهنازی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان افزود: نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان باید آسیب شناسی شود تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص و در راستای آن برنامه ریزی شود.
وی اظهار داشت: باید با برگزاری منظم این نشست ها و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر دستگاه ها در جهت رفع مشکلات جوانان تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهنازی ضمن اشاره به توجه ویژه به مسائل ، مشکلات و تنگناهای جوانان گفت: اداره ورزش و جوانان تمامی توان خود را به منظور برنامه ریزی های مطلوب برای جوانان به کار گرفته است و با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی برای ارتقای هویت جوانان تلاش می کند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار کوهبنان همچنین ضمن تبریک هفته ازدواج که در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است افزود: این روز به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده تا بهترین الگو برای جوانانی باشد که می خواهند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
**تشریح برنامه های هفته ازدواج کوهبنان
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان نیز در ادامه این نشست برنامه های هفته ازدواج را تشریح و تصریح کرد: به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان کوهبنان برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.
منصور جعفری نژاد گفت: در بخش فرهنگی برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان، اردوی فرهنگی و تفریحی دختران جوان همراه با برگزاری کارگاه آموزشی افزایش اعتماد به نفس در جوانان، کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، تجلیل از خیران ازدواج، کمپین ازدواج، گل افشانی قبور شهداء، دیدار زوج های جوان با امام جمعه، برپایی غرفه های مشاوره با موضوع ازدواج آسان و نمایشگاه ازدواج سالم و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ورزشکاران و جوانان و تخفیف اماکن ورزشی ویژه زوج ها، برگزاری مسابقات بومی و محلی، بخشی از برنامه های هفته ازدواج در شهرستان کوهبنان خواهد بود.
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان با حضور اعضای ستاد و با محورازدواج جوانان درمحل سالن فرمانداری کوهبنان برگزار شد.
9898/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره ورزش و جوانان ازدواج برنامه های متنوع فرهنگی حضرت زهرا معاون سیاسی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی در خواست رئیس شورای اسلامی خضرآباد از شرکت آب فاضلاب مبنی بر تعویض خط انتقال آب از منبع R۳ به منبع اصلی شهر خضرآباد و در خواست تشکیل جلسه با حضور مسئولان شهرستان، نشست تامین آب پایدار برای شهر خضرآباد با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر ومدیر آبفای شهرستان، شهردار وشورای شهر وبخشداردر شهر خضرآباد تشکیل شد.  در این نشست مقررشد تا طرح تعویض ۲۰۰متر از خط انتقال آب از خروجی منبع R۳ تا بعد از رودخانه صورت گیرد و شهرداری وشورای شهر نسبت به تامین فضای مناسب جهت تاسیس دفتر آب فاضلاب در شهر خضرآباد جهت پاسخگویی مسئول مربوط به شهروندان اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد