Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:53:26 GMT

حوادث جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۷۹۴۷

حوادث جهان

مردی که هرگز نمی خندد مرد انگلیسی به‌دلیل ابتلا به یک بیماری نادر هرگز نخندیده است. به‌گزارش میرر؛ «کالینسون ماکولی» به خاطر ناتوانی در عکس‌العمل اعصاب صورتش نمی‌تواند بخندد. آرزو کیهان مترجم

ایران آنلاین /پزشکان تأیید کرده‌اند که هیچ چاره‌ای برای مشکل وی وجود نداشته و او محکوم است که همواره چهره‌ای عبوس و بی‌روح داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کالینسون» اهل لانکستر است و به عبارتی یک معلول به شمار می‌آید.
به‌گفته اعضای خانواده، وی از سن 18 ماهگی دچار این بیماری شده و عصب‌های صورت و چشمش را درگیر کرده و باعث شده وی لقب «مردی که هرگز نمی‌خندد» را از آن خود کند.

فاجعه بزرگ در ایتالیا

ریزش یک پل هوایی در شهر جنوا ایتالیا باعث کشته شدن 38 نفر از جمله یک کودک شد.
به‌گزارش آتلانتیا، دانیلو تونینلی- وزیر ترابری ایتالیا - این حادثه را «یک فاجعه بزرگ» توصیف کرده است.این حادثه به خاطر بارندگی‌های سیل‌آسا در روزهای گذشته اتفاق افتاد.
به‌گفته ماتئو سالوینی وزیر کشور ایتالیا بیش از دویست آتش‌نشان بلافاصله در محل حاضر شدند اما هنگام ریزش این پل هوایی که روی یک بزرگراه اصلی ساخته شده بود هشت خودرو که از روی آن عبور می‌کردند سقوط کرده و این حادثه همچنین باعث تصادف بیش از بیست دستگاه خودروی عبوری شد. خودروها از ارتفاع نود متری روی ریل‌های راه‌آهن و یک انبار سقوط کردند.در این حادثه 38 تن جان باختند و ده‌ها نفر زخمی شدند.فروریختن این پل باعث بسته شدن یک شاهراه اصلی ایتالیا شده است که به سواحل مدیترانه در جنوب ایتالیا و فرانسه -موسوم به ریویرای ایتالیا و فرانسه- مرتبط می‌شود.بلافاصله پس از ریزش پل، سهام آتلانتیا، شرکتی که اداره پل را به عهده داشت بیش از 6 درصد افت کرد و خرید و فروش آن به حالت تعلیق درآمد.این پل در دهه ۱۹۶۰ میلادی - بیش از نیم قرن پیش - ساخته اما در سال ۲۰۱۶ بازسازی شده بود و هنگام وقوع حادثه، کار تقویت پایه‌ها در حال انجام بوده و پل نیز زیر نظر کارشناسان قرار داشته است.


عمل جراحی 31 ساعته برای پیوند صورت

دختر امریکایی که با شلیک گلوله به خود قصد خودکشی داشت برای بازسازی صورتش 31 ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.به گزارش دیلی میل، کتی زمانی که 18 ساله بود برای خودکشی به صورت خود شلیک کرد. دختر امریکایی پس از این حادثه زنده ماند اما صورتش بشدت آسیب دید. حالا با گذشت سه سال از این ماجرا وی به تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.به گفته پزشکان امریکایی جراحی صورت این دختر یکی از طولانی‌ترین جراحی‌های پیوند صورت در دنیا بوده است.پزشکان بیمارستان کلیولند پیوند صورت وی را امیدوار‌کننده توصیف کرده‌اند.

دلفین های شکارچی


حرکت عجیب دلفین‌های ساحل کارولینای جنوبی توجه عکاس حیات وحش را به خود جلب کرد.به‌گزارش دیلی میل، این دلفین‌ها برای شکار ماهی‌های در حال فرار خود را تا لبه ساحلی کشانده و جان خود را به خطر انداخته‌اند.به‌نظر کارشناسان رفتار این دلفین‌ها بسیار عجیب و باورنکردنی است. آنها برای صید ماهی دست به خودکشی وحشتناکی زده و تا ساحل شنی بی‌آب شیر جه رفته‌اند.دلفین‌ها پس از صید ماهی با دم خود تقلا کرده و به سمت عقب و دریا حرکت می‌کنند تا با امواج ساحلی دوباره به دریا باز گردند.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # گشت ارشاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • حمله دلفین‌ها به گله موتوماهیان + فیلم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟