Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - معاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه گفت: دشمن استقلال و امنيت ايران اسلامي را مورد هدف قرار داده و براي مبارزه با اين تهديد نيازمند انسجام و وحدت ملي هستيم.

روابط عمومي استانداري کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از محمدابراهيم الهي تبار در نشست با فعالان سياسي و گروه هاي مردم نهاد و زيست محيطي گيلانغرب افزود: ايران متعلق به همه ماست و بايد اين سرزمين را با همه زيبايي ها و تنوع فرهنگي و آييني آن حفظ کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در دوران حکومت 40 ساله جمهوري اسلامي حتي يک وجب از خاک اين کشور به دشمن داده نشد و اين يک دستاورد بزرگ براي اين نظام اسلامي است.
اين مقام مسئول اضافه کرد: براساس نظرسنجي هاي اخير بيش از 90 درصد مردم اعتقاد دارند ما با اصلاح از درون بر مشکلات فايق مي آييم و اين نشان از اعتقاد عميق مردم به نظام است.
الهي تبار گفت: پيش از دولت تدبير و اميد سعي مي شد روي آسيب هاي اجتماعي سرپوش گذاشته شود ولي در اين دولت واقعيت ها عنوان شد تا خانواده‌ها با خطرات اين حوزه آگاه شوند.
معاون استاندار کرمانشاه افزود: در دوران دولت تدبير و اميد موضوع آسيب هاي اجتماعي با نگاهي ويژه دنبال شد و با تلاش هايي که صورت گرفت شاهد کاهش چشمگير معضلات اجتماعي در حوزه هاي مختلف هستيم.
وي با بيان اينکه توزيع پول در ميان گروه هاي مردم نهاد اشتباه است بلکه بايد حمايت هاي مالي براساس فعاليت هاي سازنده و اثرگذار صورت گيرد، گفت: گروه هاي مردم نهاد کارها را با دقت، سرعت و کيفيت مناسبي انجام مي دهند و در توسعه کشور بسيار اثرگذارهستند.
الهي تبار ، مشارکت اجتماعي را راه برون رفت کشور از مشکلات کنوني دانست که دنيا از اين راه به توسعه رسيده است.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: احزاب محل پرورش ايده هاي نو و نيروهاي توانمند است و اين احزاب سياسي هستند که مي توانند سرنوشت کشور را رقم بزنند.
وي با اعلام اينکه مديريت ارشد استان تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند به رفاه و اقتصاد مردم کمک کند، افزود: گروه هاي مردم نهاد نه تنها رقيب دولت نيستند و بلکه به عنوان يک بازوي پرتوان آمده اند تا باري از دوش دولت بردارند.
معاون استاندار کرمانشاه تاکيد کرد: گروه هاي مردم نهاد نقش بسيار مهمي در زلزله داشتند و در حوزه سلامت و بازسازي رواني زلزله زدگان کمک هاي بسياري در اين زمينه ارائه دادند.
وي در ادامه گفت: آمريکا با بهانه هايي مانند وجود سلاح شيميايي، مبارزه با تروريسم، کشورهايي مانند افغانستان، عراق و ليبي را تحريم و سپس اشغال کرد و چنين نيت شومي را در مورد ايران نيز دارد.
الهي تبار اضافه کرد: با همدلي و اتحاد مي توان بر هر دشمني غلبه کرد. در انتخابات سال 92 در يک شرايط نامناسب بين المللي و تحريم برگزار شد ولي مردم با يک مشارکت فوق العاده و باشکوه اين تهديد به تبديل به فرصت کردند.
وي تاکيد کرد: برجام يکي از برگ هاي زرين دولت تدبير و اميد است و آيندگان در اين مورد قضاوت خواهند کرد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه گفت: ملت ما فريب شعارهاي ترامپ را نمي خورد و خاطرات تلخ کودتاي 28 مراد و حمايت از رژيم متجاوز بعثي در دوران جنگ تحميلي و تحريم ها و دشمني هاي اين سال ها را از خاطر نبرده است.
** مردم گيلانغرب شجاعانه در مقابل دشمند ايستادند
معاون سياسي و امنيتي استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: گيلانغرب دومين شهر مقاوم کشور است و مردمان اين ديار شجاعانه در برابر دشمن ايستادند و از خاک وطن دفاع کردند.
الهي تبار اظهار داشت: آن نسل شجاع امروز تبديل به يک الگوي افتخارآميز براي نسل جديد گيلانغرب شده است.
وي اضافه کرد: با گيلانغرب بيگانه نيستم و در 2 مقطع عمليات مسلم ابن عقيل در دوران دفاع مقدس و زمان استقرار آواره هاي کرد عراقي در اين منطقه در زمان جنگ خليج فارس، افتخار داشتم.
اين مقام مسئول ، رسمي شدن مرز سومار را يکي از مهم ترين مطالبات مردم گيلانغرب دانست که مديريت ارشد استان با جديت به دنبال اين مهم است و دولت نيز نظر مساعدي نسبت به اين موضوع دارد.
الهي تبار در ادامه گفت: بخش مهمي از بودجه هاي فرهنگي در اختيار دولت و وزارت ارشاد نيست. يکي از کارهاي خوب دولت شفاف کردن بودجه هاي فرهنگي مجموعه هاي خارج از دولت بود.
ايل بزرگ کلهر داراي چهره ها و بزرگان بسياري در حوزه فرهنگ، ادب و اقتصاد هستند و از يک همبستگي مثال زدني برخوردار هستند که مجموع اين ويژگي ها يک فرصت براي توسعه منطقه و استان محسوب مي شوند.
در ابتداي اين نشست فعالان سياسي و نمايندگان گروه هاي مردم نهاد گيلانغرب به طرح دغدغه ها، مشکلات و مطالبات در حوزه هاي مختلف پرداختند.
8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید