Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژنرال سابق اسرائیلی اعلام کرد، مشکل واقعی اسرائیل در نوار غزه نیست بلکه در قدرت‌یابی ایران در سوریه است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، ژنرال یعقوب عمیدرور، رئیس سابق شورای امنیت ملی اسرائیل تصریح کرد: افزایش قدرت ایران در سوریه مشکل واقعی اسرائیل است نه نوار غزه و اسرائیل به نوار غزه از منظر افزایش قدرت ایران در سوریه توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل آتش‌بس هیچ بازدارندگی در مقابل هیچ یک از طرف‌های روبه‌روی اسرائیل ایجاد نکرد و به رغم شکست ارتش اسرائیل در جنگ علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ اما یک آرامش در جبهه شمال ایجاد شد.

عمیدرور خاطرنشان کرد، اشغال غزه توسط اسرائیل حماقت است و این یعنی انداختن مسؤولیت جان دو میلیون فلسطینی بر دوش اسرائیل که تحملش ناممکن است.

رئیس سابق شورای امنیت قومی اسرائیل نسبت به غزه و حماس در کشاندن اسرائیل به جنگ در غزه هشدار داد و دلیل آن را این گونه بیان کرد که واکنش اسرائیل سخت و دردناک خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رژيم صهيونيستي غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد

ایهود المرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» افزود: اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها معتقدند که تنها انگیزه گسترش جنگ و حمله به رفح حفظ آینده سیاسی نتانیاهو است، زیرا حمله به رفح به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.

وی همچنین تاکید کرد که نتانیاهو در داخل حباب جدا از واقعیت زندگی می‌کند و در آن حباب به خود و دیگران می‌گوید که برای ادامه حیات اسرائیل می‌جنگد و ماموریت تاریخی او مقابله با جهان برای دفاع از اسرائیل در برابر تمام کسانی است که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

المرت با اذعان به اینکه گفتن این موضوع از نظر احساسی دشوار است، اعتراف کرد که «مهم است درک کنیم که اسرائیل از این رویارویی پیروز بیرون نخواهد آمد» او در عین حال بر لزوم درک این موضوع تاکید کرد که همه اهداف صحبت‌های مداوم نتانیاهو در مورد «پیروزی کامل» را درک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه