Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، سامرند مرزنگ ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: این مخترع و پژوهشگرطی سه سال گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مهاباد مشغول به کار بوده و ثبت اختراعات و دقت در کار، وی را به یکی از کارکنان ارزشمند شبکه بهداشت و درمان مهاباد تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد کاظمی مبتکرو پژوهشگر و کارشناس بیهوشی شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد هم گفت: تاکنون نه وسیله و تجهیزات پزشکی را در سازمان ثبت اختراعات به ثبت رسانده است.

کاظمی افزود: در سال91 شمسی برای نخستین بار دو اختراع خود را در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی درسازمان ثبت اختراعات کشور به ثبت رساندم ،در آن زمان تصورمی کردم با این اختراعات می توانم جان بیماران را نجات داده و درد و رنج آنان را کمتر کنم.

کاظمی تصریح کرد: ست سرم آنژیوکت که برگشت خون به داخل سرم را غیر ممکن کرده یکی دیگر از اختراعات ثبت شده است. دستگاه ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی مکانیکی) مجهز به مد تنفسی با شماره ثبت 82125 که به طور هوشمند میزان اکسیژن مورد نیاز تنفس بیمار را تنظیم می کند، لوله تراشه داخل نای با قابلیت چرخش 360 درجه از جنس پی وی سی بدون نیاز به رابط های اضافی نیز با شماره ثبت 90702 ، چسب مخصوص لوله تراشه، LMA و لوله تراکئوستومی جهت ثابت نگه داشتن لوله در دهان یا بینی بیمار با شماره ثبت 90702 ، ونتیلاتور ایمن مجهز به مد تنفسی هوشمند برای جلوگیری از اسیدوز و آلکالوز بیماران در زمان ونتیلاسیون مکانیکی با شماره ثبت 93729 و قفسه دارویی فوق هوشمند جهت جلوگیری ازتزریق اشتباه دارو از دیگر اختراعات ثبت شده در اداره کل ثبت اختراعات کشور است.

وی، با بیان اینکه تاکنون50 مقاله علمی را در نشریات معتبرداخلی و خارجی به چاپ رسانده است اضافه کرد: امیدوارم با تولید انبوه برخی از این اختراعات بتوانم  برای جوانان ایرانی اشتغال و برای کشورارزش افزوده ایجاد کنم که هر یک از این طرحها می‌تواند به یک تحول اساسی در صنعت کشور و خوداتکایی واقعی تبدیل شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد پژوهشگر اختراع ثبت پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است