Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: تیم فوتبال شهرداری همدان طی چند سال گذشته با استفاده از نیروها و توان بومی همدان از کادر فنی گرفته تا بازیکنان بومی‌توانسته در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نتایج مناسبی کسب کند و تا یک قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتبال هم پیش برود اما متأسفانه با بدشانسی‌هایی که گریبان این تیم را گرفته در لحظات آخر دستشان از صعود کوتاه مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداریچی های همدان به نوعی به عنوان پرچم‌دار فوتبال بومی همدان نیز در این سال‌ها بار اصلی فوتبال شهر را به دوش کشیده‌اند و از مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی، سرپرست تا ۸۰ درصد بازیکنان این تیم همواره بومی بوده‌اند و همین موضوع باعث شده تا اقبال عمومی در فوتبال همدان به این تیم بیشتر از دیگر نماینده فوتبال استان باشد.

سکان هدایت تیم به بابک صمدیان سپرده شد

در فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان با هادی گل محمدی از مربیان خوب و توانمند استان کار خود را شروع کرد اما متأسفانه گل محمدی با بدشانسی مواجه شد و روی ریل نتیجه نگرفتن قرار گرفت که به ناچار مسئولان شهرداری با این مربی توافقی قطع همکاری کردند و سکان هدایت این تیم را به دیگر مربی جوان و با انگیزه همدان بابک صمدیان سپردند.

خوشبختانه فوتبال همدان در این سال‌ها ثابت کرده که مربیان بسیار توانمندی دارد و نیازی به ورود مربی از خارج استان ندارد و با اعتماد به مربیان بومی نیز می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد، بعد از اینکه صمدیان بر روی نیمکت تیم فوتبال شهرداری همدان تکیه زد خوشبختانه به شوکی مثبتی که به بازیکنان این تیم وارد شد روند نتیجه‌گیری تیم فوتبال شهرداری دوباره آغاز شد.

گویا در این فصل نیز بدشانسی دست از سر شهرداری نمی‌خواست بردارد و درنهایت باز هم با حداقل امتیاز و بدشانسی همدانی‌ها از صعود به مرحله بعدی بازماندند اما بابک صمدیان بار دیگر ثابت کرد که مربیان بومی همدان توان بالایی دارند.

در فصل پیش رو نیز مربیان تیم فوتبال شهرداری همدان باز هم در راستای اهداف بومی‌گرایی به بابک صمدیان اعتماد کردند و این مربی بومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری انتخاب شد که در انتخاب کادر فنی نیز کادر فنی تیم فوتبال شهرداری صد در صد بومی انتخاب شد.

شهرداریچی های همدان به دنبال طلسم شکنی خواهند بود

به‌طور قطع این فصل شهرداریچی های همدان به دنبال طلسم شکنی خواهند بود تا بعد از دو فصل بدشانسی و ناکامی بتوانند به توان و غیرت بومی خود پرچم فوتبال همدان را بالا ببرند و این تیم بتواند به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند کاری که به هیچ‌وجه دور از دسترس نخواهد بود.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: از دو ماه پیش تست‌گیری تیم و تمرینات آماده سازی را کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان آغاز کرد تا با قدرت پا به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بگذاریم.

امیرحسین اسکندریان افزود: در انتخاب کادر فنی نیز با توجه به نتایج خوبی که بابک صمدیان در فصل گذشته کسب کرد، هیئت‌مدیره تیم فوتبال شهرداری همدان از شهردار، شورای شهر و سرپرست سازمان بر روی بابک صمدیان نظر مثبت داشتند که درنهایت این مربی به عنوان سرمربی فصل پیش رو انتخاب شد.

برگزاری اردوهای پیش فصل در همدان

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اردوهای تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بعد از اردوهای پیش فصلی که در همدان برگزار کردیم تیم برای برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی ۵ روز به چادگان شهر اصفهان اعزام شد.

اسکندریان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های مطرح کشور برگزار کردیم تا بتوانیم بهترین شرایط را رقم بزنیم.

وی با اشاره به نحوه و شرایط جذب بازیکن بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد شاکله اصلی فصل گذشته را حفظ کرده‌ایم و سعی ما این بوده تا بتوانیم رضایت کادر فنی را در راه فراهم کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در چند پست مشکل داریم که در حال حاضر به دنبال جذب بازیکن و نفرات مدنظر کادر فنی هستیم.

۸۵ درصد قراردادهای فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی تسویه شد

اسکندریان با اشاره پرداخت قراردادها گفت: بیش از ۸۵ درصد قراردادهای فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی را تسویه کرده‌ایم.

وی یادآور شد: به دنبال این هستیم تا قبل از آغاز مسابقات نیز درصدی به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حمایت‌ها از تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: تنها هدف ما این است تا بتوانیم به یاری خدا در این فصل جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: طبق صحبت‌ها و برنامه مفصلی که به مسئولان شهرداری همدان ارائه دادم در فصل پیش رو نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب شدم.

بابک صمدیان افزود: در وهله اول سعی کردیم با تست گیری‌ها از پتانسیل بازیکنان بومی فوتبال همدان نهایت استفاده را ببریم و طی دو هفته تست گیری‌های خوبی انجام دادیم و سپس تمرینات خود را آغاز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اردو آماده سازی تیم گفت: بعد از تمریناتی که در همدان دنبال کردیم اردوی ۵ روزه‌ای را در چادگان اصفهان برگزار کردیم و در این مدت نیز بازی‌های تدارکاتی خوبی را با تیم‌های دسته دومی و دسته اولی انجام دادیم.

صمدیان عنوان کرد: مراحل آماده سازی و تمرینات بدن‌سازی پیش از فصل خوبی را تا به امروز پشت سر گذاشته‌ایم و به دنبال این هستیم که با قدرت وارد مسابقات شویم.

۶۰ درصد شاکله اصلی بازیکنان فصل گذشته را حفظ کردیم

وی با اشاره به شرایط جذب بازیکنان در تیمن فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: تا جایی که در توان داشتیم ۶۰ درصد از شاکله اصلی بازیکنان در فصل گذشته را حفظ کردیم و بازیکنانی که از ما جدا شدند یا پیشنهادهای بهتری داشتند و یا ما آن‌ها را نمی‌خواستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: شاید ما از نظر پیشنهاد مالی ۱۵ تیم در لیگ دسته دوم فوتبال باشیم یعنی ۱۵ تیم جلوی ما هستند که پیشنهادهای بهتری را به بازیکنان می‌دهند و این موضوع شرایط را برای جذب بازیکن برای ما کمی دشوار کرده است اما خوشبختانه توانسته‌ایم تا حدودی بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

صمدیان با اشاره به ضعف در تعدادی پست گفت: ما نمی‌خواهیم بازیکنان غیربومی جذب کنیم که هم‌سطح بازیکنان بومی خودمان باشند و در جذب بازیکن غیربومی خیلی دقت می‌کنیم که بتوانیم بازیکنان جذب کنیم که در راه دشوار لیگ دسته دوم بتوانند به ما کمک کنند.

وجود مشکل در پست دروازه‌بانی

وی یادآور شد: در پست دروازه‌بانی مشکل داریم اما در چند روز آینده با یکی از دروازه‌بان‌های خوب کشور به توافق خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: از تک‌تک مسئولان تیم فوتبال شهرداری همدان و اعضای شورای شهر و شهرداری همدان انتظار داریم که در راه سخت و دشوار لیگ دسته دوم همواره حمایت مادی و معنوی خود را از تیم داشته باشند.

صمدیان افزود: امیدواریم بتوانیم با لطف خدا و حمایت مردم فهمیم و هواداران فوتبال همدان در این فصل هدیه خوبی را به مردم همدان دهیم و با صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور از حیثیت فوتبال همدان دفاع کنیم.

در پایان گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان نماینده فوتبال همدان در فصل پیش رو در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد بود.

کد خبر 4375288

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود

به گزارش “ورزش سه”، شریفی که  بعد از درخشش در سپاهان و تراکتور در ادامه پیراهن پرسپوليس را به تن کرده بود و زننده گل‌های حساسی برای این تیم بود، در نهایت با تصمیمی جالب راهی لیگ آذربایجان شد.

حضور کوتاه مدت در لیگ آذربایجان و تیم سومقائیت در نهایت با بازگشت این مهاجم همراه شد و تصمیمات عجیبی را از سوی وی برای انتخاب مقصدهای بعدی‌اش به همراه داشت . او در این فصل در تیم قعرنشین و پرماجرای خوشه طلایی کار را استارت زد اما توانست با درخشش و گلزنی در این تیم، مورد توجه فجرسپاسی که بار دیگر عزم صعود و بازگشت به لیگ برتر را دارد، قرار گیرد.

مهدی شریفی با حضور در فجرسپاسی بار دیگر در نقش گلزن در جمع شاگردان مهدی رجب زاده ظاهر شده و طی دیدارهای اخیر با  ۶ گل زده سهم زیادی در مسیر هدف کاکوها به خود اختصاص دهد. این بازیکن البته در جام حذفی نیز ۲ گل برای فجر به ثمر رساند تا نشان دهد انتخاب رجب زاده برای حضور در این تیم بی‌جهت نبوده است.

فجرسپاسی که روزگاری به گربه سیاه تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده بود، اکنون چند فصلی است که در تلاش برای بازگشت است و این هفته نیز دربی جذاب شیراز مقابل شهر راز و شاگردان ستار‌ زارع را پیش‌رو دارد و باید دید شریفی که هفته گذشته یک گل تماشایی مقابل خیبر به ثمر رسانده، در این دربی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس