Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:02:36 GMT

حریفان پرسپولیس گناوه در لیگ دسته دوم شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۳۸۲

حریفان پرسپولیس گناوه در لیگ دسته دوم شناخته شدند

گناوه-ایرنا- رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گناوه گفت: حریفان تیم فوتبال پرسپولیس این شهرستان که به عنوان یکی از نمایندگان استان بوشهر در رقابت های فصل جدید لیگ دسته دوم کشور حضور دارد شناخته شدند.

رحمان عمادی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال در فصل 98-97 روز گذشته در فدراسیون فوتبال انجام گرفت و تیم ها به دو گروه 14 تیمی تقسیم شدند که دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت:تیم های دوم گروه نیز با یکدیگر بازی رفت و برگشت انجام می دهند که تیم برنده به عنوان سومین تیم صعود کننده به ‏لیگ دسته اول راه خواهد یافت.‏
عمادی یادآورشد:براساس قرعه کشی صورت گرفته پرسپولیس گناوه درگروه ب با تیم های صبای قم، نفت و گاز گچساران، شهرداری بندرعباس، شهرداری فومن، نفت ‏امیدیه، شهرداری بابلسر، نیروی زمینی تهران، مس شهر بابک، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، ‏خیبرخرم آباد، جهاد نصر سیرجان و استقلال رامشیر قرار گرفت.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه افزود: مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم در روز های 17 و 18 شهریور 97 آغاز می شود که پرسپولیس گناوه در هفته اول بمصاف شهرداری فومن می رود.‏
وی یادآورشد: تیم پرسپولیس گناوه علاوه بر مسابقات لیگ دسته دوم در رقابت های جام حذفی کشور ( یادواره آزادسازی ‏خرمشهر) حضور دارد که براساس قرعه کشی بعمل آمده به عنوان تیم میهمان بمصاف شهدای رودبار کرمان خواهد رفت.
مسابقات جام حذفی کشور در روزهای 3 و 4 شهریور برگزار می شود.
تیم فوتبال پرسپولیس گناوه با خرید امتیاز تیم نفت و پالایش آبادان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور شده است.
این تیم برای آماده سازی در رقابت های امسال در شهر چادگان شهرکرد اردو برپا کرده است.
6164/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته دوم پرسپوليس گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد