Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:33:02 GMT

نهبندان لرزید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۴۸۳

نهبندان لرزید

زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر ساعت۹ و ۳۹ دقیقه صبح امروز (۲۵ مرداد) شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور «موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران» زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه و ۴۹ ثانیه صبح امروز (۲۵ مرداد) شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از خسارات احتمالی این زلزله که در ۱۰ کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوسته است، تاکنون هیچ گزارشی از سوی مسئولان اعلام نشده است.

 

نهبندان یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی واقع در شرق کشور است که بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰، جمعیتی برابر با ۵۷ هزار و ۲۵۸ نفر دارد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خشکسالی مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران گلستان بحران آب اینفوگرافی خبرگزاری شبستان زلزله نهبندان خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • بندرچارک لرزید
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • خوزستان لرزید
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان