Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- دبیر هیات وزنه برداری همدان گفت: اردوی استعدادیابی نخبه های وزنه برداری غرب کشور با شرکت 80 وزنه بردار در همدان دایر شد.

امیرحسین حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اردوی استعدادیابی، وزنه برداران منتخب از استان های آذربایجان غربی، همدان، قزوین، مرکزی، اردبیل، آذربایجان شرقی و کردستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طرح استعدادیابی نخبگان رشته وزنه برداری در پنج منطقه از کشور به طور همزمان آغاز شده و قرار است در پنج هفته به صورت دوره ای در هر استان برگزار شود.
حسنی بیان کرد: شرکت کنندگان در 2 رده سنی نونهالان و پایه اول نوجوانان زیر نظر مربیان منتخب فدراسیون و نیز استان های حاضر در طرح تمرین می کنند.
وی خاطرنشان کرد: احسان جاهد، محسن داودی و محمدرضا شیرازی مربیان استعدادیاب فدراسیون هستند ضمن اینکه از هر استان شرکت کننده نیز یک مربی و کمک مربی حضور دارد.
وی یادآور شد: دوره تئوری این اردو در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس و دوره عملی در سالن اختصاصی وزنه برداری همدان برگزار می شود.
دبیر هیات وزنه برداری همدان هدف از اجرای این طرح استعدادیابی را شناسایی، پرورش و شکوفایی نخبه های وزنه برداری برای اعزام به المپیک 2024 عنوان کرد.
همدان یکی از استان های مستعد وزنه برداری کشور به شمار می رود.
این استان در چند سال اخیر میزبان رویدادهای مهم وزنه برداری کشور بوده است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزنه برداري استعداديابي غرب كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، اریک دایر در بازی هفته پیش بایرن و رئال در ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از آغاز به میدان رفته بود تا مشخص شود ‏او در پازل تاکتیکی توماس توخل نقش مهمی دارد. ‏

به همین خاطر بود که آسیب دیدن او از ناحیه سر در دقایق اولیه ‏دیدار امروز بایرن و اشتوتگارت، کادر فنی تیم مونیخی را نگران کرده ‏بود. ‏

در دقیقه بیست و هشتم حمله اشتوتگارت از سمت چپ و پاس به ‏عقب ارسالی برای سرهو گیراسی باعث شد ماشین گلزنی این تیم ‏درست روی نقطه پنالتی صاحب موقعیتی استثنایی شود. او توپی که ‏از زمین هم ارتفاعی ایده‌آل گرفته بود را با حداکثر قدرت ممکن به ‏سمت مرکز دروازه نشانه رفت و درحالیکه نویر در سمت چپ دروازه ‏تنها می‌توانست مسیر توپ را دنبال کند این اریک دایر بود که با از ‏خودگذشتگی سرش را در مسیر توپ قرار داد و دروازه بایرن را نجات ‏داد. ‏

بلافاصله بعد از این سیو درخشان دایر از روی خط دروازه، تصاویر ‏تلویزیونی نشان می‌داد که پیشانی او شکافته شده و در حال خونریزی ‏است. البته شکافتن سر دایر صرفا به دلیل شوت گیراسی نبود بلکه ‏این دو دقایقی پیش در دوئلی هوایی با هم درگیر شده بودند که سر ‏دایر در آن درگیری آسیب دیده بود. ‏

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند