Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@22:54:07 GMT

اظهارات سرمربی رئال پس از شکست در سوپر کاپ اروپا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۲۶۱

به گزارش وانانیوز، 

دیدار سوپر کاپ اروپا بین رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا از ساعت 23 و30 دقیقه در ورزشگاه تالین کشور استونی برگزار شد. این دیدار حساس که دربی شهر مادرید نیز به حساب می آمد با نتیجه 4 بر 2 به سود اتلتیکو خاتمه یافت تا شاگردان سیمئونه بر قله اروپا بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خولین لوپتگی، سرمربی رئال مادرید پس از این شکست گفت: مشکلات ما به مسائل جسمی بازیکنان بر نمی گردد بلکه مربوط به فوتبال است. تصمیماتی را گرفتیم که ریسک داشت و ما باید از این اشتباهاتمان درس بگیریم تا در آینده بهتر عمل کنیم. اتلتیکو در این بازی از اشتباهاتمان استفاده کرد و ما را مجازات کرد.

وی افزود: اکنون زمان آن است که سرهایمان را بالا بگیریم و خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. آنچنان که انتظار داشتیم بازی را شروع نکردیم. ولی در ادامه موفق شدیم بر بازی سوار شویم و می توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم اما این کار را نکردیم. 

سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان گفت: فوتبال عبارتند از: موفقیت یا اشتباهاتی است که بوسیله آنها مجازات می شوید. گل سوم اتلتیکو ما را دچار مشکل کرد و در ادامه تلاش کردیم تا گل تساوی را بزنیم ولی گل چهارم را دریافت کردیم. بعد از شکست ما خوشحال نیستیم و این طبیعی نیست که ما 4 گل از رقیب دریافت کنیم. ما نیاز به بهتر شدن داریم اما تاکید می کنم ما در این بازی بهتر از رقیب بودیم و به خاطر اشتباهاتمان مجازات شدیم.

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود