Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی افزود: مبلغ 134 میلیارد تومان را. در غالب طرح اشتغال به محرومان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد که 7748 طرح اشتغال در سطح استان اجرایی شد و وام‌های پرداخت شده باعث شد تا 12 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در سال 96 هزارو 200 واحد مسکونی شهری و روستایی تحویل خانواده‌های تحت پوشش شد که 42 درصد مددجویان تحت پوشش شهری و 58 درصد روستایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به کمک‌های مردمی گفت: کمک‌های خوبی از مردم جمع‌آوری می‌شود که در سال قبل 23 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از محل صندوق‌های صدقات جمع‌آوری شد و در استان 41 هزارحامی از 11 هزاریتیم حمایت می‌کنند و همچنین 9325 نفر هم در طرح محسنین توسط 17 هزارحامی حمایت می‌شوند.

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما هم یکی از وظایف ذاتی صدا و سیما را انعکاس رخداد‌هایی دانست که در جامعه اتفاق می‌افتد و گفت: امیدواریم با انعکاس عملکرد سازمان‌های مختلف به ویژه امداد تکلیف خود را در آگاه سازی مردم انجام دهیم.

وی با اعلام آمادگی برای استفاده تمام ظرفیت رسانه در راستای پوشش تصویری و خبری برنامه‌های اجرایی کمیته امداد تصریح کرد:طبق روال سال‌های گذشته صدا و سیما اهتمام خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف انجام خواهد داد.

انتهای پیام//ج.ر   طرح اشتغال در سطح خراسان رضوی اجرایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروین محمد پوری   بر اهمیت توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و گفت: در سال گذشته   ۷۷۸ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان ۹ هزار و ۲۲۸ نفر است.

محمد پوری ادامه داد:  ۲ هزار و ۴۳۲ خانوار دارای فرزند دو قلو و بیشتر نیز در استان تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

مدیر کل بهزیستی استان از ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۴۶۸ نفر مددجوی بهزیستی استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: از  یک هزار و ۶۰۰ تعهد اشتغال ابلاغی، با صرف ۲۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۲۴۶۸ مورد اشتغال برای مددجویان استان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

وی همچنین از تأسیس ۳ گروه همیار جدید در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۷ گروه همیار در استان وجود دارد.

محمد پوری، با اشاره به تأمین مسکن مددجویی نیز گفت: طی سال گذشته با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان ساخت و تأمین تعداد ۵۶۱ واحد مسکونی مددجویی انجام شد که آمار مقایسه‌ای رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ماقبل را نشان می‌دهد.

مدیر کل بهزیستی استان تعداد کل افراد تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی را ۲۶۵ هزار و ۸۲۸ نفر، عنوان کرد و گفت: از این تعداد  ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

محمد پوری همچنین به آمار خانواده های تحت پوشش بهزیستی در استان نیز اشاره کرد و تصریح کرد:تعداد کل خانوارهای تحت پوشش استان ۱۰۱ هزار و ۵۶۵ نفر است که از این تعداد۶۰ هزار نفر از خانواده معلولان بوده و از کمک هزینه زندگی، بهداشت و درمان برخوردار هستند.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی