Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:30:17 GMT

وجود فاضلاب شهری دلیل ورود موش به بیمارستان فقیهی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۴۰۰

وجود فاضلاب شهری دلیل ورود موش به بیمارستان فقیهی است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید فقیهی شیراز، علی اکبری اظهار داشت: دست به دست شدن کلیپ مبنی بر بودن موش در یکی از بخش‌های تازه بهسازی شده این بیمارستان ۷۵ ساله، وجهه خدمات شبانه ‌روزی ما به بیماران جنوب کشور را خدشه‌ دار کرد.

وی گفت: به نظر می‌رسد وجود فاضلاب و بخشی از تاسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب شده در باغچه و جوی مقابل این بیمارستان به صورت علنی شاهد وجود جانوران موذی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: موقعیت جغرافیایی و شهری این بیمارستان و مجاورت با کوچه ها و کانال های متعدد فاضلاب از سویی و بازبودن درهای ورودی بیمارستان از بلوار زند و خیابان نشاط سبب شد تا با وجود تلاش بی‌وقفه مسئولان در کنترل کانال‌های متعدد فاضلاب موجود در بولوار زند، چنین اتفاقی رخ دهد.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز به شهروندان اطمینان داد که پیگیری‌ها و اقدامات جدی برای شناسایی علت وجود جانوران موذی و راهکارهای رفع آن صورت می‌گیرد همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجدانه پیگیر تغییر محل بیمارستان و احداث مجدد در جای دیگر شهر شیراز در سال‌های آتی است.

طی روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی دست به دست شده و فردی را نشان می دهد که موشی را در این بیمارستان صید کرده و نشان می دهد.

کد خبر 4376314

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز شیراز فاضلاب مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، رئیس بخش گوارش کودکان بیمارستان نمازی گفت: این روش ابداعی توسط دکتر ایرج شهرامیان برای درمان کودکی ۹ ساله مبتلا به افتادگی راست روده یا پرولاپس مخاطی رکتوم به کار گرفته شد.
دکتر محمود حقیقت افزود: هرچند استفاده از این روش درمانی برای بزرگسالان متداول است، اما تاکنون این شیوه اندوسکوپیک برای کودکان به کتر گرفته نشده بود.
وی با بیان اینکه بخش گوارش کودکان بیمارستان نمازی شیراز به دلیل ارائه خدمات فوق تخصصی پذیرای بیمارانی از سراسر کشور است، گفت: ابداع این روش جدید کم تهاجمی نویدبخش درمان کودکان با مشکلات گوارشی از سراسر کشور در بیمارستان نمازی شیراز است.
دکتر ایرج شهرامیان فوق تخصص گوارش کودکان و مبدع این روش نوین گفت: رکتوم آخرین قسمت روده و دارای بافتی نرم است که در برخی کودکان به دلیل بیماری‌های مختلف و یا شل بودن اسفنکتر خارجی هنگام دفع از بدن کودک بیرون می‌آید و با درد و گاهی با خونریزی همراه است.
وی افزود: در این روش نوین به کمک اندوسکوپ وارد روده شده و مخاط اضافی رکتوم بیمار را برمی‌داریم.
دکتر شهرامیان گفت: این روش نوین در کوتاهترین زمان و بدون عوارض و خونریزی و یا نیاز به بستری بیمار انجام می‌شود.
وی افزود: روش نوین اندوسکوپیک را علاوه بر پرولاپس مخاطی رکتوم در درمان دیگر مشکلات گوارش کودکان از جمله رفلاکس، ERCP به منظور بررسی مجاری صفراوی و پانکراس و پوشن تروسکوپی نیز به کار می‌گیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز