Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:29:13 GMT

مکان های عرضه کالاهای ضبط شده احتکاری در کرمان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۸۲۵

مکان های عرضه کالاهای ضبط شده احتکاری در کرمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در حاشیه فک پلمب انبارهای احتکار کالا در کرمان اظهار داشت: این کالاها در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ روز از زمان کشف، با هدف تنظیم بازار و رفع نیازهای مردم به بازار تزریق شده اند.

وی در خصوص شیوه توزیع اقلام اساسی مردم گفت: پس از فک انبارها با حکم و نظارت مقام قضائی، اقلام در محل هایی که از قبل توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شده است با نظارت مقام قضائی، پلیس و تعزیرات به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیت خاصی در فروش اقلام نداریم، اعلام کرد: شهروندان کرمانی می توانند برای خرید لوازم خانگی (برقی) و سرمایش و گرمایشی به چهار راه نیکزاد واقع در بزرگ راه یادگار امام (ره) (اتحادیه تعاونی ها) مراجعه کنند.

سالاری با اشاره به اینکه مابقی کالاهای اساسی مردم در فروشگاه های مورد تایید توزیع خواهد شد، بیان کرد: طی جلسات متعددی که برگزار شد. دغدغه اصلی این است که این اقلام در اختیار نیازمندان واقعی قرار گفته و جلوی سوء استفاده های بعدی گرفته شود.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد: با ادامه بحث مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی و توزیع این اقلام در بین شهروندان بازار به تعادل مطلوب برسد.

کد خبر 4376340

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار دادگستری کرمان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است