Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > اقتصاد سیاسی - قیمت سکه در آخرین روز هفته تلاطم کمتری را نسبت به روزهای قبل شاهد بود و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در نیمه روز با قیمتی برابر با 3 میلیون و 726 هزار تومان فروخته شد.

 به گزارش خبرآنلاین، قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی در نیمه روز کاهشی اندک در محدوده 10 خزار تومانی را نسبت به قبل نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم سکه نیز با قیمت یک میلیون و 752 هزار تومان و ربع سکه با قیمت 891 هزار تومان در بازار فروخته می شود . هر دو قطعه سکه ها نسبت به پیش کاهشی برابر با 20 هزار تومان را نشان می دهد .

 قیمت ارزها نیز در بازار با کاهشی اندک همراه بود . هر یورو با کاهشی برابر با 24 تومان به قیمت 11 هزار و 872 تومان فروخته شد و هر پوند با 13 هزار و 251 تومان برابری می کند.

به رغم کاهش قیمت سکه و ارز در بازار ، هر گرم طلای 18 عیار افزایش قیمتی برابر با 1270 تومان را تجربه کرد . بر این اساس هر گرم طلا 291 هزار و 350 تومان فروخته می شود. 

 

 

223223

کلید واژه‌ها : بازار طلا و ارز - نرخ ارز - سکه و طلا - ارز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز نرخ ارز سکه و طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱

بازار جهانی نفت با کاهش درگیری‌ها در خاورمیانه به ثبات نسبی دست یافت. شاخص نفت برنت انگیس و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ترتیب ۸۷.۱۱ و ۸۱.۹۹ دلار در هر بشکه، رسیدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تشدید تنش‌های منطقه‌ای بازار نفت را دچار نوساناتی کرده بود اما از روز گذشته با بازگشایی بازار‌های جهانی، بار دیگر قیمت نفت به ثبات نسبی دست یافت.

شاخص برنت انگلیس با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۸۷.۱۱ دلار رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۰.۰۹ درصد افزایش، به قیمت ۸۱.۹۹ دلار مبادله شد.

در جدیدترین بروزرسانی قیمت نفت خاورمیانه، نفت سنگین ایران با ۰.۷۰ درصد کاهش، به ۸۲.۵۷ دلار در هر بشکه رسید. نفت سنگین عربستان نیز با سقوط ۲.۰۱ درصدی با قیمت ۸۶.۳۳ دلار مبادله شد. بهای نفت سبک عربستان روز گذشته با ۲.۰۱ درصد کاهش، به ۸۷.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد