Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@20:05:01 GMT

وزیر نیرو:تعرفه‌های برق اصلاح میشود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۷۲۶

وزیر نیرو با بیان اینکه اصلاح تعرفه های برق در جهت بازدارندگی حتما صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: در بحث اصلاح تعرفه ها به دنبال مدیریت مصرف هستیم. ناطقان: رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی پیرامون اصلاح تعرفه‌های برق اظهار داشت: در بحث تعرفه ها بیشتر در جهت مدیریت مصرف کار می کنیم تا تعرفه ها در کاهش مصرف اثرگذار باشد و پرمصرف ها تشویق بشوند به جرگه خوش مصرف ها و کسانی که الگوی مصرف را رعایت می کنند، بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اصلاح تعرفه های برق در جهت بازدارندگی و مدیریت مصرف انرژی حتما صورت خواهد گرفت.

وزیر نیرو در پاسخ به سوال دیگری پیرامون واکنش دستگاه های دولتی به طرح قطع برق آنها، تاکید کرد: بعضا موجب شد که برخی دستگاه ها از اجرای این قطعی ها دچار شگفت زدگی شوند اما متوجه شدند که اجرایی شدن آن کاری ضروری است. منبع: مهر برچسب ها: وزیر نیرو ، تعرفه ها ، برق ، اصلاح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیر نیرو تعرفه ها برق اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»

 اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد.

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق