Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:53:15 GMT

برپایی المپیاد ورزشی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۹۸۷

برپایی المپیاد ورزشی در اصفهان

مهدی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان با حضور 600 ورزشکار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 320 ورزشکار زن و 280 ورزشکار مرد در این دوره از رقابت‌ها، افزود: المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان در 13 رشته بازی‌های بومی و محلی و با حضور 26 تیم از شهرستان‌های استان برگزار ‌می‌شود و قهرمانان آن در جشنواره ملی روستا در شهر مشهد مقدس شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان ادامه داد: مراسم افتتاحیه المپیاد روستاییان استان اصفهان ساعت 20:30 امشب با حضور مسئولان  فدراسیون و مسئولان استان در منطقه گردشگری چشمه لادر خمینی‌شهر برگزار می‌شود و مسابقات از صبح روز جمعه 26 مردادماه در دانشگاه آب و برق و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار خواهد شد.

اسدی اضافه کرد: تمام ورزشکاران با لباس محلی در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کنند و اجرای موسیقی کردی و بختیاری از بخش‌های دیگر این جشنواره است. از فرماندار، بخشدار، مسئولان ورزشی، شهردار، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام سازمان‌هایی که به صورت فعال ما را در برگزاری المپیاد روستاییان در شهرستان خمینی‌شهر یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» اشاره و تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و با گرامیداشت مقام مادران و دختران و با حضور ورزشکارانی از 10 شهرستان استان به میزبانی شهرستان نطنز برگزار شد که شامل بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی و پخت غذاهای محلی بود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت، 50 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور، مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی این هفته به میزبانی مهاباد برگزار می‌شوند.

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه پنجم با حضور تیم‌های زاگرس مهاباد، صبا اردبیل، آبیدر سنندج و بوکان جوان بوکان از امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی مهاباد آغاز می‌شود.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هم از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های مهاباد، رعد پدافند هوایی دزفول و ssp اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مهاباد برگزار می‌شود.

طاهر جنگلی رئیس کمسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد در این باره گفت: این مسابقات در رده‌های نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در قالب یادواره شهدای کنسولگری ایران در "دمشق" در سالن دو هزار نفری برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم