Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: با توجه به رویکرد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر ساخت 5 هزار واحد مسکونی مددجویی در سال 97، از این تعداد ۹۳ واحد مسکونی در رشتخوار ساخته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس مجید حسین زاده رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به  اینکه ۳۷۰۰ نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان رشتخواد بهره‌مندند، گفت: در حوزه اشتغال در سال ۹۶ تسهیلات مددجویان و اعتبار تعلق گرفته در زمینه اشتغال از منابع بانکی چیزی حدود ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است، که این میزان نسبت به سال ۹۵ رشد ۴ برابری را نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: در ۴ ماهه نخست امسال نیز ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اشتغال روستایی و ۲ میلیارد تبصره ۱۶ اشتغال روستایی از طریق سامانه کارا انجام شده است و تا کنون برای ۱۶ متقاضی تحت پوشش وام پرداخت شده است.

 

حسین زاده با اشاره به حوزه ساخت مسکن مددجویی و رویکرد مدیرکل امداد مبنی بر ساخت ۵ هزار واحد مسکونی گفت: از این تعداد ۹۳ واحد مسکونی در رشتخوار ساخته می شود، که تا کنون ۱۷ واحد مسکونی در حال ساخت داریم و باقیمانده این تعداد تا پایان سال در سطح شهرستان ساخته خواهد شد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان رشتخواد همچنین با اشاره به تامین جهیزیه نوعروسان و تازه دامادان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان نیز گفت: در حوزه جهیزیه ۱۵ سری جهیزیه با همکاری سپاه، ۱۱ سری جهیزیه با همکاری آستان قدس و سپاه و ۱۹ سری جهیزیه در سفر و دیدار مسئولین شهرستان با مدیر کل امداد تهیه که در مجموع ۶۹ سری جهیزیه در ۴ ماهه نخست امسال به مددجویان شهرستان هدیه داده شده است.

 

وی در ادامه همین مطلب، افزود: کمک هزینه ازدواج ۳۴ تازه داماد تحت پوشش این نهاد نیز به مبلغ ۱ میلیون تومان هدیه ازدواج را در برنامه‌های کمیته امداد داشته ایم.

 

حسین زاده با اشاره به دارا بودن ۱۹۴ یتیم در سطح شهرستان گفت: همه ایتام تحت پوشش حداقل یک حامی را دارند، اما میزان پرداختی ایتام با توجه به نیاز کودکان بسیار ناچیز است، که این موضوع در ادامه همت بالای خیرین در این زمینه را می‌طلبد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان رشتخوار با تاکید بر حمایت بیشتر خیرین در حوزه محسنین و کودکان نیازمند این گروه در شهرستان، گفت: در حوزه محسنین ۲۳۶ فرزند تحت پوشش داریم، که از این تعداد تنها ۲۱۲ نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند، کودکان تحت پوشش طرح محسنین نیز در این طرح تنها ماهانه ۲۰ هزار تومان مستمری دریافت می کنند، که در این حوزه نیز نیازمند توجه بیشتر خیرین هستیم.

 

وی در ادامه تعداد صندوق های تحویلی کمیته امداد در این شهرستان را ۱۲ هزار ۶۸ صندوق اعلام کرد و اذعان داشت: میانگین درآمد صندوق های کمیته امداد در سطح شهرستان رشتخوار در هر ماه حدود ۲۰ میلیون تومان است، که تمام مبالغ جمع شده، به صورت ماهایانه در بین نیازمندان تحت پوشش شهرستان توزیع می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب