Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه سبزوار  گفت: یکی از خواسته‌های مردم و مسئولان سبزوار بهسازی اطراف فرودگاه این شهرستان است که در این زمینه طرحی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه  افرایش طول باند فرودگاه برای اجرای پرواز هواپیما‌های پهن پیکر از دیگر خواسته‌های مسئولان این شهرستان است افزود: در حال حال حاضر طول باند فرودگاه سبزوار 3200 متر است که برای اجرای پرواز‌های پهن پیکر طول این باند باید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه .وشهرسازی گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده 2 هزار متر مربع به ترمینال این فرودگاه افزوده خواهد شد که این طرح نیز به زودی اجرا می‌شود.

آخوندی با بیان اینکه فرودگاه سبزوار ظرفیت پرواز‌های داخلی را دارد، ادامه داد: تقویت این فرودگاه به عنوان پشتیبان فرودگاه مشهد یک ضرورت مهم است که مورد توجه قرار دارد.   انتهای پیام//ا.س   سفر وزیر راه وشهر سازی به سبزوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر راه فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان