Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:49:57 GMT

اینفوگرافیک آزادگان استان قزوین منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۸۹۹

اینفوگرافیک آزادگان استان قزوین منتشر شد

در آستانه‌ی سالروز ورود آزادگان اینفوگرافیک آزادگان استان قزوین منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛در آستانه‌ی 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اینفوگرافیک «آزادگان استان قزوین در یک نگاه» منتشر شد. 


این اینفوگرافیک شامل اطلاعات آماری آزداگان استان قزوین است که توسط روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طراحی و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
اینفوگرافیک «آزادگان استان قزوین در یک نگاه» شامل اطلاعات آزادگان شهید، تعداد آزادگان به تفکیک مدت اسارت و به تفکیک محل پرونده است. 

همچنین در این اینفوگرافیک یاد و خاطره سید آزادگان حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و سید الاسرای ایران اسلامی سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری گرامی داشته شده است. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل ترافیکی در غرب تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه معضل ترافیکی چندین ساله در تهران حل خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب صد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس راهور تهران بزرگ، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و پوریافر شهردار؛ منطقه 21 برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از نظر حجم و وسعت شاید به اندازه یک تقاطع نباشد اما یک معضل ترافیکی در غرب تهران را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام انجام شده در تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری تصریح کرد: تبدیل دو لاین به سه لاین در این مسیر شرایط بهتری را برای تردد وسایل حمل و نقل ایجاد خواهد کرد، همچنین این اقدام ایمنی را به همراه خواهد داشت.

صداقتی ادامه داد: سال گذشته 3 روز بزرگراه شهید لشگری به دلیل اقدامات مرمت‌سازی بسته شده بود همچنین امروز تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان انجام شد که این کار می‌تواند باعث افزایش عمر مفید آسفالت در این محدوده باشد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره هزینه انجام شده در قالب پروژه‌های امروز گفت: بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه‌ پروژه‌های اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها