Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین باهر ظهر امروز پنج شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی اظهار داشت: اطلاع رسانی صیح و عدم وابستگی سیاسی در خبر رسانی خیلی اهمیت دارد و امیدوارم این موضوعات همواره مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مطالبه گری در رسانه ملی امری بدیع است، گفت: البته این امر نباید مغرضانه باشد، باید امید را در بین مردم ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز با اشاره به اینکه اگر به نظام جمهوری اسلامی ایران علاقه مند هستیم نباید بخاطر وابستگی و معاملات سیاسی نامیدی را در بین مردم ترویج دهیم.

شهین باهر با تاکید بر اینکه سیاه نمایی به ضرر نظام خواهد بود و آب بر آسیاب دشمن ریختن است، گفت: رسانه ها می توانند در راستای ترویج و توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به عبارت دیگر پیشرفت و سازندگی کشور، نقش اساسی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها صرفا ابزاری برای خبر رسانی نیستند، گفت: صدا و سیما بدون شک به عنوان دانشگاهی فراگیر، نقش موثری در فرهنگ سازی دارد، تاثیر برنامه های مختلف و به خصوص در مناسبت ها خیلی زیاد است.

شهردار تبریز بر ضرورت تعامل مسئولان برای توسعه شهر تاکید کرد و گفت: نهادهای مختلف می توانند نقش مهمی در توسعه شهر داشته باشند، سیاست شهرداری در امورات شهری تعامل سازنده با نهادها و ارگان های مختلف شهری است.

کد خبر 4376483

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار تبریز شهرداری تبریز مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ابومحمد هاشمی افزود: گوهرتراشی، هنر ، صنعتی پولساز است و تاکنون حدود ۷هزار نفر در کشور، آموزش گوهرتراشی را فراگرفته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم