Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شیراز آزادگان درس هایی که خداوند متعال در قرآن به ما آموخته را در عمل پیاده کردند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با اهداف بسیار والایی روی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (25 مرداد) در دیدار با آزادگان سرافراز استان فارس، آزادگان درس هایی که خداوند متعال در قرآن به ما آموخته را در عمل پیاده کردند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با اهداف بسیار والایی روی داد و در بخش هایی موفقیت ها و در بخش هایی مشکلات وجود داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اگر بناست تغییری در جامعه رخ بدهد، باید حساب کرد که فرآیند تغییرات اجتماعی چقدر طول می کشد، اضافه کرد: انقلاب ما یک انقلاب اجتماعی بوده و تغییرات اجتماعی مقداری طول می کشد تا اثر خود را نشان دهد و از این رو خداوند در قرآن همه انسان ها را دعوت به صبر کرده است.

 

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه صهیونیست ها امسال در چهلمین سال انقلاب، فشار خود را زیاد کرده اند تا نگذارند این انقلاب در مسیر خود جلو رود، اظهارداشت: آنان می دانند اگر از 40 سال رد شد، دیگر وارد مرحله محکم شدن می شود و این معلوم می کند که فرآیند تحول اجتماعی سالیانش از 40 هم فراتر است.

 

وی با یادآوری این مطلب که عدد 40 رمز عجیبی دارد، تاکید کرد: شما آزادگان سال های سال در اردوگاه های اسارت سختی کشیدید، شکنجه شدید و با کابل بر سر و صورت شما می زدند، اما این ایستادگی افزایش پیدا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در فارس با یادآوری این مطلب که دشمن خیال می کرد، دهه هفتادی ها راه انقلاب را ادامه نمی دهند ولی دیدیم که در همین شیراز 800 نفر از جوانان این دهه برای دفاع از حرم آل الله (ع)، ثبت نام کردند که جای مسرت دارد، افزود: ما از مسیر اصیل انقلاب منحرف نشده ایم اما صبوری می خواهد که به نتیجه برسد.

 

به گفته آیت الله دژکام، در سالی که می گذرد به یک امتحان سخت الهی مبتلا هستیم و شرایط امروز ما امتحان نظیر همان امتحان های قبلی است و البته به سختی امتحان شما در اردوگاه های عراقی نمی شود و باید این گذشته را مرور کنیم چرا که سند های افتخار، ایستادگی و آزادگی شما در آن وجود دارد.

 

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مطالبه ما با این همه سختی ها ادامه راه شهدا است نباید این مسیر منحرف شود و بایدخون شهدا تضییع نشود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خشکسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران گلستان سیاسی اخبار شیراز سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی امام جمعه شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"