Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج که برای حضور در مجمع هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود، درباره ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش و تکلیف این مربی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های 2019 آسیا اظهار داشت: مجدداً با کی‌روش وارد مذاکره شدیم. به نظرم او تا جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است و از حضورش استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مواقعی که اردوی تیم ملی دیده شده، سرمربی هست، می‌آید و اردوها را به نحو احسن ادامه می‌دهد.

وی درباره مدت زمان قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: قرارداد ما اکنون تا جام ملت‌های 2019 آسیاست، همان‌طور که پیش از این تا جام جهانی بود، اما ترجیح دادیم ادامه بدهیم و شاید بازهم ادامه بدهیم و این به توافق طرفین بستگی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بدهی پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی‌هایی به مردم دارند که باید این بدهی‌ها تسویه شود. نزدیک هفت جلسه با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حضور وزیر ورزش داشته‌ام. با باشگاه‌های دیگر هم همین‌طور که راهی برای حل کردن مشکلات پیدا کنیم تا بتوانند به حیات خود ادامه بدهند. من خودم به نتایج این جلسات بسیار امیدوارم.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی تیم ملی سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی جام جهانی فدراسیون فوتبال استقلال استقلال و پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مشکلات استقلال استقلال و پرسپولیس تیم ملی سرمربی تیم ملی مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس