Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:53:13 GMT

مجبور به خطا شدم/فکر نمی کردم کارت بگیرم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۵۸۷

مجبور به خطا شدم/فکر نمی کردم کارت بگیرم

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در همان ثانیه های ابتدایی موقعیت خطرناکی برای حریف وجود داشت و من مجبور به خطا شدم تا بار دیگر در دقایق ابتدایی کارت زرد بگیرم. هرچند فکر نمی کردم که کارت زرد دریافت کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید احمد عباسی، پس از بازی با سن ایچ ساوه، گفت: سخت ترین بازی ما در ۶ هفته اخیر بود، آن ها بازیکنان با تجربه ای و کادر فنی بسیار خوبی دارند ولی با این که گل اول را دریافت کردیم، توانستیم به خود بیاییم و با اختلاف دو گل حریف را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دقیقه نخست بازی کارت زرد دریافت کردی؟ تصریح کرد: در همان ثانیه های ابتدایی موقعیت خطرناکی برای حریف وجود داشت و من مجبور به خطا شدم تا بار دیگر در دقایق ابتدایی کارت زرد بگیرم. هرچند فکر نمی کردم که کارت زرد دریافت کنم.

بازیکن تیم گیتی پسند، خاطرنشان کرد: امیدوارم که روز به روز بهتر شویم زیرا به سختی مشغول تمرین هستیم، مهدی جاوید هم به ما اضافه خواهد شد و احتمالا تا یکی دو هفته دیگر، به چیزی که می خواهیم، خواهیم رسید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد