Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:34:57 GMT

جاده سازی شهرداری و زنوزی برای یادگار امام

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۷۷۶

جاده سازی شهرداری و زنوزی برای یادگار امام

با همکاری شهرداری تبریز و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز جاده سوم استادیوم یادگار امام به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تحویل قیر و یا ملزومات  آسفالت جاده اختصاصی استادیوم یادگار امام تبریز منتشر شد که در اینباره نقل و قول های متفاوتی منتشر شده است که خبرنگار ورزش ۳ در تبریز پیگیر این موضوع شد تا مشخص شود این جاده سازی توسط چه ارگانی و با هزینه های چه شخصی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماه گذشته جلسه ای بین بهتاج رئیس اداره کل ورزش و جوانان و شهردار تبریز دکتر باهر برگزار می شود که در این جلسه اداره کل اعلام می کند که این اداره سهمیه قیر دولتی دارد ولی قادر به تأمین دیگر منابع برای آسفالت ریزی و ساخت جاده سوم استادیوم یادگار امام نیست و شهردار تبریز با توجه به اینکه این استادیوم حوزه شهرداری نیست ولی به دلیل نیاز مبرم شهروندان این شهر برای ساخت این جاده قول مساعد می‌دهد و قرار می شود که با تحویل قیر های دولتی، شهرداری این جاده را آسفالت کرده و الباقی هزینه‌ها را تامین کند.


بعد از گذشت قریب به یک ماه این  اتفاق رخ می‌دهد و این قیرها تحویل شهرداری می شود ولی نکته جالب اینجاست که این قیر ها توسط اداره کل تامین نشده است و توسط زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز خریداری و به سازمان عمران شهرداری تحویل داده شده است و شهرداری تبریز نیز کار آسفالت این جاده را آغاز کرده است.


البته در این بین نقل و نقل و قول های مختلفی منتشر شد و اینکه باشگاه تراکتورسازی نقشی در خرید این قیر ها نداشته است که در این بین مشخص شد که اداره کل طی صحبتی با مالک باشگاه تراکتورسازی قیر های مورد نظر را توسط توسط زنوزی خریداری کرده و به جای قیرهای دولتی وعده داده شده به شهرداری تحویل داده میشود ولی شهرداری تبریز از خریدار این قیر ها اطلاعی نداشته است و به حساب اداره کل میگذارد تا اینکه با انتشار  خبر مشخص می‌شود که در ساخت جاده سوم یادگار امام تبریز اداره کل تنها نقش هماهنگ کننده را داشته و سازنده این جاده شهرداری تبریز و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز خواهد بود

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، این سلسله نشست‌ها به ابتکار شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و در ماههای آینده به صورت مستمر بین شهرداران شهرهای جاده ابریشم ادامه خواهد یافت.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این نشست که در قالب وبینار برگزار خواهد شد به ارائه ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی و توریستی شهر تبریز و تبیین جایگاه ژئوپلتیک این شهر در مسیر جاده ابریشم می پردازد.

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با حضور موتونوبو ناکاگاوا شهردار نارا (از شهرهای ژاپن)، فضل‌الدین عمراف شهردار سمرقند (از شهرهای ازبکستان) و یعقوب هوشیار شهردار تبریز برپا خواهد شد.

معرفی شهر نارا، جایگاه بین المللی و نقش آن در مسیر جاده ابریشم و همچنین معرفی شهر سمرقند توسط شهردار این شهر از دیگر بخش‌های این وبینار خواهد بود.

رویداد دوجانبه «مجمع ژاپن و ایران در زمینه معماری و مسائل شهری» که در ژاپن بین فوریه و می در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، بستر این تبادل فرهنگی را تشکیل داده است. در این راستا و در ادامه فعالیت‌های دیپلماسی شهری و پس از ارایه نامه رسمی شهردار تبریز به شهردار نارا، گفتگو های مابین دو شهر برای اولین بار آغاز شده و امید است گفتگوی شهرداران نتایج خوب و ملموسی را برای شهروندان طرفین داشته باشد.

این نشست به عنوان پیش زمینه‌ای برای نشست دوم که همزمان با همایش فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز در سال جاری برگزار می‌شود، خواهد بود.

از نتایج پیش بینی شده برای این نشست می‌توان به برگزاری هفته‌های فرهنگی در شهرهای جاده ابریشم، مفاهیم مدرن و بروز در حوزه تعاملات بین المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها، توسعه شهری شهرهای تاریخی حول محور تاریخی، تبیین سیاست‌های جاده ابریشم در حوزه‌های تبادلات فرهنگی، گردشگری و احیا بافت‌های تاریخی و توسعه و گسترش تعاملات علمی بین شهرهای جاده ابریشم از طریق برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و بسترسازی توسعه این ارتباطات اشاره کرد.

کد خبر 6092841

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران