Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@13:20:57 GMT

برتری فولاد خوزستان در برابر نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۸۴۲

برتری فولاد خوزستان در برابر نساجی مازندران

به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از ساعت 20:30 در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با پیروزی 2 بر یک فولاد به پایان رسید.

داور: موعود بنیادی‌فر 

کمک داوران: جلیل شعرانی و علی احمدی

کارت زرد: علی شجاعی، محمد آبشک و امید سینگ از نساجی

کارت قرمز:سعید اخباری (مربی فولاد) و کیانوش رحمتی (مربی نساجی)

گل‌ها: محمد عباس‌زاده (10) برای نساجی / لوسیانو پریرا (66 - پنالتی) و حسن بیت سعید (72) برای فولاد

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فولاد خوزستان نساجی لیگ برتر فوتبال بازی فولاد بازی علی احمدی فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال نساجی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد راه نساجی را در پیش گرفت

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در کمال ناباوری در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفته، در ۵ هفته پایانی مسابقات تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از این مهلکه جان سالم به در ببرد.

قرمز پوشان اهوازی در این راستا روز جمعه یک امتیاز ارزشمند را مقابل آلومینیوم در اراک کسب کردند و حالا تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا در مصاف با تراکتور بتوانند امتیاز کسب کنند و شانس خود را برای بقا افزایش بدهند.

فولادی‌ها در فاصله کوتاه تا دیدار با تراکتور در اهواز از هواداران خود درخواست کرده‌اند که در بازی روز دوشنبه به ورزشگاه بروند و به حمایت از تیم خود بپردازند.

بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با انتشار پوستری و با شعار “با هم رقبا را کنار می‌زنیم” امیدواری خود نسبت به موفقیت مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر را نشان داده است.

باشگاه فولاد همچنین برنامه‌های فرهنگی را برای مسابقه با تراکتور در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در نظر گرفته تا بتواند ورزشگاه اختصاصی و مدرن خود را پر از تماشاگر کند و با حمایت هواداران نتیجه مطلوب را به دست بیاورد.

فولادی‌ها در شرایطی به دنبال همدلی و اتحاد در جمع هواداران خود هستند که پیش از این نساجی مازندران این شرایط را برای طرفدارانش ایجاد کرد. باشگاه نساجی در بازی گذشته مقابل ذوب آهن چهار پرواز اختصاصی را از مازندران به اصفهان فرستاد تا جایی که هواداران نساجی در مسابقه تیمشان مقابل ذوب آهن توانستند تعداد بیشتری را از سکوهای ورزشگاه فولادشهر نسبت به گاندوها در اختیار بگیرند.

حالا باشگاه فولاد امیدوار است با حمایت هوادارانش بتواند روز جذابی را مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر رقم بزند و با کسب نتیجه مطلوب در آن مسابقه شرایط خود را برای بقا در مسابقات بهبود ببخشد.

دیگر خبرها

  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها