Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پروژه ملی راه‌سازی دامغان ـ گلوگاه، از آغاز فاز دوم محور دامغان ـ معلمان در سال آینده خبر داد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ استانها سمنان نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، عبدالمجید نژاد صفوی در حاشیه بازدید وزیر راه و سهرسازی از پروژه‌های راهسازی شهرستان دامغان اظهار داشت: محور دامغان ـ معلمان، از شریان‌های مهم جاده‌ای در کشور است که استان سمنان را به کریدور شمال ـ جنوب تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فاز نخست اجرای پروژه باند دوم محور دامغان - معلمان به طول 55 کیلومتر بوده که برای اجرای آن اعتباری معادل 57 میلیارد تومان و از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین و هزینه می شود تصریح کرد: این پروژه راه‌سازی از پروژه‌های ملی بوده و توسط شرکت راه و ساختمان جهاد نصر و با نظارت وزارت راه و شهرسازی در دست اجراست.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه راه‌سازی برای توسعه شهرستان دامغان افزود: از مهمترین مزیت‌های احداث باند دوم محور دامغان- معلمان تکمیل اتصال بندر امیرآباد در استان مازندران به بندرعباس در جنوب کشور در قالب طرح کریدورشمال به جنوب، کاهش تصادفات و رونق اقتصادی در حوزه حمل و نقل کشور و استان است.

نژاد صفوی بابیان اینکه فاز نخست محور دامغان-معلمان سال گذشته آغاز و هم‌اکنون ادامه دارد گفت: فاز دوم این طرح سال آتی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز دوم این محور در سال آینده و پس انجام تشریفات قانونی و انجام مناقصه و تأمین اعتبار اجرا می‌شود گفت: در مجموع 15 پروژه راه‌سازی و راهداری در شهرستان دامغان با 32 میلیارد و 660 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی در دست اجراست.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اینکه محور دامغان ـ گلوگاه یکی دیگر از پروژه‌های ملی در شهرستان دامغان است که باید اجرایی شود؛ از اختصاص بیش 250 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه در بودجه امسال خبر داد.

انتهای پیام/

R41366/P1018188/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان