Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاکارتا- ایرنا- تیم های فوتبال امید و هندبال ایران که در نخستین گام در بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی برابر حریفان قاره کهن به یک تساوی و یک برد دست پیدا کرده بودند، امروز- جمعه در دومین رویارویی خود در این بازیها، برابر رقیبان صف آرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ این دوره از بازی ها از شنبه 27 مرداد ماه به طور رسمی و با حضور بیش از 11هزار ورزشکار از 45کشور شرکت کننده در ورزشگاه ملی 88 هزار نفره «گلورا بانگ کارنو» گشایش می یابد و تیم فوتبال امید ایران امروز (جمعه) در دومین دیدار خود ساعت ١٣:٣٠ به وقت محلی (١١ به وقت تهران) برابر کره شمالی به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدهای ایران پس از تساوی برابر تیم امید عربستان یکی از سرسخت‌ترین رقبای خود، امروز با پیراهن سفید برابر تیم کره شمالی به میدان می روند.
در بخش فوتبال مردان 26 تیم حضور دارند که تیم ایران در گروه هشتم این رقابت‌ها با عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه است. امید ها 29 مردادماه جاری هم مقابل میانمار صف آرایی می کنند
تیم ملی هندبال دیگر نماینده ایران در این رویداد که در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا با نتیجه 55 بر 11 تیم ملی مالزی را مغلوب کرد، امروز برابر قطر به میدان می رود. ایران در گروه نخست با تیم های مالزی و قطر هم گروه است و هم گروه شدن با تیم قطر چند ملیتی و مدافع عنوان قهرمانی قرعه سختی برای تیم ایران خواهد بود که دومین دیدارش برابر این تیم 26 مردادماه جاری ساعت 16 برگزار می شود.
این رقابت ها با حضور نمایندگان 13 کشور قطر، ایران، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، پاکستان، اندونزی، عربستان، هنگ‌کنگ، بحرین، چین‌تایپه، هند و عراق در چهار گروه برگزار می شود.
این دوره از بازی ها به طور رسمی از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال در 40 رشته، 462 ماده ورزشی و با حضور بیش از 11 هزار ورزشکاراز 45 کشور آسیایی در جاکارتا، پالمبانگ و هفت شهر در حومه جاکارتا برگزار می شود.
ایران هم با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی به این آوردگاه قاره کهن حضور دارد.
ورزشی*9250* 2052**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا 2018 هندبال فوتبال اميد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، و از هفته بیستم، تیم هندبال آلومینیوم در اصفهان به مصاف پرواز هوانیروز می‌رود.

تا پیش از این دیدار اراکی‌ها با ۷ امتیاز، بالاتر از تیم ۵ امتیازی پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول قرار دارند.

دو تیم از ساعت ۱۸ و سی دقیقه دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در اصفهان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»