Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: کاهش عرضه یکی از ترفندهای همیشگی خودروسان داخلی برای افزایش قیمت یا پیش فروش خودروهاست و با این کار موجبات هجوم مردم به خرید خودروهای داخلی با نرخ بالاتر را فراهم می کنند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید موتمنی در مصاحبه با رادیو افزود: خودرو سازان داخلی در شرایط حاضر محصولات خود را بصورت قطره چکانی به بازار مصرف عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهارداشت: متاسفانه بازار خودروهای تولید داخل در حال حاضر متلاطم و رشد قیمت ها نیز بصورت نجومی است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: خوشبختانه بازار خودروهای وارداتی به سبب تشدید نظارت ها در حالت ثبات و آرامش بسر می برد.

وی در ادامه این گفتگو افزود: ثبات و آرامش بازار خودروهای داخلی نیز درگرو نظارت کافی و عرضه مناسب است.

متمنی تصریح کرد: اهالی مجلس چهار شنبه هفته گذشته به افزایش قیمت خودرو چراغ سبز نشان داد به این ترتیب که شورای رقابت در قیمت گذاری خودروهای زیر 45 میلیون تومان دخالت نکند.

وی گفت: بازار خودرو به این چراغ سبز مجلسی ها واکنش نشان داد و به تبع موجب رشد قیمت محصولات خودرویی در کشور شد.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران افزود: کاهش عرضه یکی از ترفندهای همیشگی خودروسان داخلی برای افزایش قیمت یا پیش فروش خودروهاست.

وی در ادامه یادآورشد: شرکت های خودروسازی با این روش ضمن ایجاد اختلاف فاحش بین قیمت کارخانه و بازار آزاد موجبات هجوم مردم به خرید خودروهای داخلی با نرخ بالاتر را فراهم می کنند.

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,78/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به منظور رصد و پایش مستمر بازار و افزایش بی رویه قیمت و التهابات بازار لاستیک خودرو، نظارتهای میدانی در قالب گشت مشترک در حوزه های تامین، تولید تا سطح عرضه انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت دار هرگونه تخلف نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار و صادر نشدن فاکتور و گران فروشی عرضه خارج از شبکه لاستیک های دولتی، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

لقمانی ادامه داد: گشت مشترک با حضور دستگاهای نظارتی ، صدا و سیما از چند واحد صنفی بازدید و بازرسی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو