Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: معاونت بهداری فرماندهی انتظامی با همکاری بهزیستی، هلال احمر و کمیته امداد ضمن شناسائی ۶ نقطه محروم در جنوب، شرق و شمال شرق استان طرح مردم یاری را به مرحله اجرا در آورده است.
وی افزود: در این طرح خیرخواهانه تیم‌های پزشکی با حضور درمناطق محروم برخی خدمات درمانی مانند شناسائی بیماران نیازمند، ویزیت و توزیع داروی رایگان و معرفی و اعزام افراد بیمار به واحد‌های درمانی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار بنی اسدی فر ، هدف از اجرای این طرح را کمک به سلامت افراد نیازمند نقاط کم برخوردار با بهره گیری از ظرفیت‌های درمانی درون سازمانی ناجا و مشارکت سایر نهاد‌های مرتبط است که بدون شک به خوبی وجه فرهنگی و اجتماعی پلیس را ترسیم و به افزایش مشارکت‌های عمومی کمک می‌کند.
وی یادآور شد : سلامت روحی و روانی افراد جامعه را از دغدغه‌های پلیس در حوزه نظم و امنیت دانست و افزود: برنامه‌های آموزش محورتوسط کارشناسان درمانی درون سازمانی در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پلیس مردم انتظامی محروم بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار