Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:31:31 GMT

نیروگاه هریس خرداد 98 بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۲۵۵۱

نیروگاه هریس خرداد 98 بهره برداری می شود

مجید خدابخش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه یکهزار مگاواتی در حال احداث شهرستان هریس، از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این طرح خبر داد و گفت: با توجه به کمبود تولید برق درکشور خواسته ما براتمام فاز اول این نیروگاه تا پایان امسال است.
وی با اشاره به اینکه نیروگاه هریس با سرمایه‌گذاری اولیه 250میلیون یورویی و 140 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در حال ساخت است، افزود: فاز اول این نیروگاه 300 مگاوات برق تولید خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدابخش خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این نیروگاه، صنایع جدید در منطقه ایجاد و موجب جذب سرمایه گذاری و توسعه و رونق منطقه می شود .
استاندار آذربایجان شرقی امروز همچنین در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان هریس که در شهرک صنعتی بیلوردی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی به حساب می آیند، گفت: دستگاه های خدمات رسان و بانک های استان باید با تولیدکنندگان مدارا کنند.
خدابخش با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی هریس از مشوق های مالیاتی نتوانسته اند استفاده کنند، بر ضرورت اطلاع رسانی از این مشوق ها تاکید کرد.
وی افزود: وقتی مجلس شورای اسلامی و دولت مشوق هایی برای واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در نظر گرفته اند تا زمینه توسعه و رونق شهرک های صنعتی فراهم شود، انتظار می رود تا دستگاه ها مشمولان را از چگونگی اجرای مشوق ها مطلع کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تکمیل بزرگراه تبریز-هریس-اهر جزو طرح های مهم استان است، ادامه داد: 35 کیلومتر از 50 کیلومتر باقی مانده تا پایان سالجاری آسفالت ریزی و زیر بار ترافیک می رود.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
3071/7227
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی اقتصاد مقاومتی بزرگراه سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران