Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رضوان حکیم‌زاده، درباره شهریه مراکز پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی اظهار کرد: دوره پیش دبستانی یک اولویت و اصل مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد. طبق دستورالعمل وزیر آموزش و پرورش، در دوره پیش دبستانی اصل بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: نظر وزارتخانه این است که کلاس‌ها و فضاهای مازاد مدارس دولتی همچنان برای پیش دبستانی مورد استفاده باشد تا خانواده‌های بیشتری بتوانند فرزندشان را در پیش‌دبستانی‌ها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکید ما ثبت‌نام در پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی با همان قیمت سال قبل است گفت: اگر هم افزایش هزینه‌ای در مدارس داریم، شهریه پیش دبستانی‌ها نباید بیشتر از ۱۵ درصد شهریه سال قبل باشد.

حکیم زاده تاکید کرد: بر این اساس قرار نیست تعداد پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی کاهش یابد، زیرا نرخ پوشش پیش‌دبستانی‌ها را به ۷۱  درصد رساندیم و نباید شاهد ریزش تعداد کودکان پیش دبستانی باشیم.

وی درباره اقدامات انجام شده پیرامون کاهش نرخ بازماندگی از تحصیل نیز گفت: هر ساله اسامی بازماندگان را اعلام می‌کنیم که معمولا هم در زمستان انجام می‌شود. در اجلاسی که هفته آینده در تبریز داریم هماهنگی‌هایی با سازمان‌های همکار خواهیم داشت تا بتوانیم زمان اعلام اسامی بازماندگان به همراه مشخصاتشان را جلوتر کشیده و زودتر اعلام کنیم. با نزدیک شدن زمان شناسایی و اعلام اسامی به اول مهر امر بازگشت زودتر و سریعتر انجام خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در اقصی نقاط کشور حضور دارد و دارای مدرسه است گفت: وقتی آموزش و پرورش محور باشد و با سایر سازمان‌های مربوط هم افزایی داشته باشیم کار بهتر پیش می‌رود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت آموزش و پرورش افزایش شهریه شهریه پیش دبستانی ها مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم