Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از دانشگاه فنی و حرفه ای، متقاضیان جذب کارشناسی ارشد فراخوان سال های ۹۵ و ۹۶ و دکتری تربیت بدنی فراخوان سال ۹۵، که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی معاونت آموزشی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آن‌ها اطلاع رسانی شده است باید با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و براساس جدول زمانبندی اعلام شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد باید برای شرکت در آزمون PE و جلسه بررسی صلاحیت علمی(برای کارشناسی ارشد) و جلسه صلاحیت علمی صرفا برای (دکتری تربیت بدنی)، با به همراه داشتن اصل مدارک و مستندات مربوط به سوابق زیر به آدرس های اعلام شده مراجعه کنند.

سوابق اعلام شده پژوهشی و آموزشی

پژوهشی : مقالات منتشر شده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره های ملی و بین‌المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی.

داوری در مجله معتبر علمی و یا هیأت علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت های فناوری.

آموزشی: (سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته های آموزشی).اجرایی(عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیات تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به عنوان عضو هیات علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی).

عدم مراجعه به منزله انصراف از فراخوان تلقی شده و دانشگاه هیچ مسوولیتی در این خصوص نخواهد داشت. متقاضیان مذکور برای اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکیhttps://tvu.ac.ir/boss مراجعه کنند.

انتهای پیام/

31 / 165 فراخوان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فراخوان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیات امنا و هیات های ممیزه در نامه ای به روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی آورده است: به استناد بند (ب) ماده (۱۰) قانون برنامه ششم توسعه و بند (ب) ماده (۲) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و با توجه به نامه رییس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس وزارت متبوع به استحضار می رساند، لازم است موضوع اعطای پایه های استحقاقی اعضای هیات علمی مشمول بند (ب) ماده (۱۰) قانون صدر الاشاره به شیوه زیر اجرایی شده و در این موضوع همه افراد ذی حق مورد ملاحظه و دقت نظر قرار گیرند.

عضو هیات علمی مشمول این بند و همچنین بند (ز) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه به شرط دارا بودن سوابق قبل از استخدام با حداقل مدرک کارشناسی و یکی از شرایط ذیل مستحق دریافت یک پایه به ازای هر سال خدمت بوده و رییس دانشگاه مکلف به اجرای آن است.

1- سابقه خدمت تمام وقت در بخش های آموزشی پژوهشی وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و حوزه آموزش و پژوهش سایر دستگاه های اجرایی.

۲-سابقه خدمت به عنوان مقامات مندرج در ماده (۷۹) آیین نامه ی استخدامی اعضای هیات علمی.

ارائه گواهی معتبر درباره سوابق خدمت مرتبط از دستگاه های ذی ربط الزامی است.

دانشگاه ها مکلف هستند از زمان ابلاغ این بخشنامه نسبت به بررسی و تعیین تکلیف همه اعضای هیات علمی مشمول اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6099007

دیگر خبرها

  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • «توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب