Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که می‌خواهند سلیقه‌ای عمل کنند و دوباره مذاکره با آمریکا را پیگیری کنند، نباید در مسئولیت‌های اجرایی قرار بگیرند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به  صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد برخورد با فساد، گفت: فسادی که بعضاً در کشور ما وجود دارد غالباً  فساد مالی آن هم در بخش اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فساد وقتی می‌تواند سیستمی بشود که بین دستگاه‌های دولتی هنجار شود یعنی اولاً در ۹۰ درصد دستگاه‌های دولتی فساد وجود داشته باشد و ثانیاً قبح فساد در دستگاه‌های دولتی و اداری ریخته شده باشد.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبری ادامه داد: با قطع نظر از اینکه رهبری ولی فقیه جامعه هستند و بیشترین و کاملترین اطلاع را دارند، باید گفت فرمایش ایشان درباره نبود فساد سیستمی در کشور درست است. قاطبه مسئولان ما اهل فساد نیستند اما ممکن است برخی افراد از رانتهای دولتی و خلاهای قانونی به نفع خودشان استفاده‌هایی کنند که باید با این مقدار هم قاطعانه برخورد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب مذاکره مجدد با آمریکا عقلانی نیست، خاطرنشان کرد: به نظر من یکی از ویژگی های حکومت اسلامی این است که باید منویات رهبری اجرا شود و رهبری هم در صحبت‌های اخیرشان بیان کردند که با دلایل متقن و تجربه گذشته مذاکره با آمریکا عقلانی نیست لذا کسانی که می‌خواهند سلیقه‌ای عمل کنند و دوباره مذاکره با آمریکا را پیگیری کنند، نباید در مسئولیت‌های اجرایی قرار بگیرند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان رهبری قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وارن بافت، سرمایه‌دار مشهور آمریکایی، اعلام کرد بر این باور است که دولت آمریکا برای تأمین کسری بودجه فزاینده این کشور به جای کاهش هزینه‌های خود به سمت افزایش مالیات‌ها می‌رود.

وی در نشست سالانه سهامداران مؤسسه سرمایه گذاری برکشر هاتاوی در اوماها گفت: من فکر می‌کنم که افزایش مالیات‌ها محتمل است.

بافت تاکید کرد که دولت آمریکا یک روزی تصمیم خواهد گرفت که دیگر نمی‌خواهد کسری بودجه انقدر افزایش یابد چراکه تبعات منفی جدی در پی خواهد داشت. از طرفی آنها ممکن است نخواهند هزینه‌های خود را هم کمتر کنند و در نتیجه تصمیم بگیرند که سهم بیشتری از چیزی که متعلق به ماست را از ما بگیرند و ما مجبوریم آن را بپردازیم.

دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده که نسبت کسری بودجه این کشور به تولید ناخالص داخلی از ۵.۵ درصد در سال مالی جاری به ۸.۵ درصد در سال ۲۰۵۴ خواهد رسید.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که قانون کاهش مالیات‌ها در آمریکا، مصوب سال ۲۰۱۷، برای سال جدید هم اجرایی شود شاهد بدتر شدن اوضاع کسری بودجه در این کشور باشیم.

کد خبر 6097011 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند