Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:36:52 GMT

ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده‌های احتکار کالا

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۲۴۴

ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده‌های احتکار کالا

رویداد۲۴ امیر خچسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشر شده از رسانه‌ها مبنی بر احتکار کالا، اظهار داشت: احتکار راهکاری است که مفسدین اقتصادی از طریق آن کالا‌هایی که با دلار دولتی وارد کرده‌اند را انبار می‌کنند تا بعداً با ارز آزاد به بازار عرضه کنند که این اقدام سبب اختلال در بازار و افزایش قیمت‌ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دستگاه قضا و دولت باید به این مسئله ورود کرده و برخورد قاطعی با محتکرین داشته باشند ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید با این مسئله برخورد قوی و عملیاتی داشته باشند تا دیگر کسی جرأت چنین کاری را نداشته باشد.
خجسته با بیان اینکه گزارش‌هایی درباره احتکار کالا‌ها از برخی از استان‌ها به کمیسیون اص نود واصل شده است، تصریح کرد: در جلسه هفته آینده کمیسیون با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی و قضا، این موضوع را بررسی و گزارشی در این باره به هیئت رئیسه ارائه می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه طبق گزارش‌های واصله محتکران کالا‌هایی از جمله مواد خوراکی، لوازم خانگی، لاستیک خودرو، مواد اولیه و برنج و... را در انبار‌ها احتکار کرده‌اند، گفت: احتکار کالا‌ها باعث نگرانی مردم شده بنابراین ضروریست تا دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه به موضوع احتکار اجناس ضروری مردم از سوی محتکرین ورود کرده و برخورد قاطعی با آنها داشته باشند.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود تصریح کرد: بنده در این زمینه طی جلساتی با مسئولان دستگاه‌های نظارتی بحث و تبادل نظر کرده و گزارشاتی را که به کمیسیون ارائه شده بود را در اختیار آنها قرار دادم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کمیسیون اصل نود کمیسیون اصل 90 احتکار امیر خجسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان